Тимчасове відключення / повторне підключення номеру

Відтепер абонентам передплаченого зв'язку «Київстар» доступна послуга тимчасового відключення номеру, яка стане в нагоді, якщо Ваш телефон вкрали або Ви його загубили, а також послуга повторного підключення номеру у випадку, якщо Ви знайшли свій телефон або здійснили заміну SIM-карти*.

* При заміні SIM-карти повторне підключення номеру здійснюється автоматично.

Щоб призупинити/повторно відновити дію номеру, потрібно звернутися до Центру обслуговування абонентів та подати заяву, або ж зателефонувати на номери інформаційно-довідкової служби компанії: 0 800 300 466(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

Також можна самостійно подати заявку в системі самообслуговування «Мій Київстар»

Заявка на тимчасове припинення обслуговування номера може бути виконана, в залежності від Вашого бажання — в будь-який день поточного місяця, або з 1-го числа наступного місяця.

Період, протягом якого обробляється заявка на тимчасове припинення обслуговування номера, залежить від бажаної дати припинення обслуговування. Якщо Ви плануєте,щоб обслуговування абонентського номера було тимчасово припинено:

  • з наступного місяця, то Ваша заявка буде виконана в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00)
  • з дати подання заявки, заявка буде виконана протягом 30 хвилин
  • з будь-якої майбутньої дати поточного місяця, заявка буде виконана в період з 00:00 до 01:00 обраної дати.

Заявка на підключення номера після тимчасового закриття обробляється протягом 30 хвилин для голосових тарифних планів і протягом доби для не голосових тарифних планів.

Мій Київстар

Щоб подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера, достатньо:

  • Увійти в систему «Мій Київстар» за адресою www.my.kyivstar.ua.
  • Обрати розділ «Послуги та акції» та подати відповідну заявку.

Заявка на тимчасове закриття номера обробляється протягом 30 хвилин.
Повторне підключення номера після тимчасового закриття
Необхідно в системі «Мій Київстар» за адресою www.my.kyivstar.ua зайти в розділ «Послуги та акції» та подати відповідну заяву.

Необхідні дані для призупинення дії номеру

1. При зверненні до Центру обслуговування абонентів для призупинення дії номеру потрібно подати заяву про тимчасове призупинення дії номеру та наступні відомості:

  • оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
або одну з наступних інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера (не доступно в Магазині партнера);
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів (не доступно в Магазині партнера);
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
  • IMEI кінцевого обладнання* та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • IMEI кінцевого обладнання* та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;

* за умови пред’явлення оригінального носія

2. При усному зверненні до інформаційно-довідкової служби компанії для призупинення дії номеру потрібно повідомити наступні дані:

  • код PUK1;
або одну з наступних інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів.

Необхідні дані для повторного підключення номеру

1. При зверненні до Центру обслуговування абонентів для повторного підключення номеру потрібно подати заяву про повторне підключення номеру та наступні відомості:

  • пароль;
або
  • оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
або одну з наступних інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера (не доступно в Магазині партнера);
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів (не доступно в Магазині партнера);
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
  • IMEI кінцевого обладнання* та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • IMEI кінцевого обладнання* та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;

* за умови пред’явлення оригінального носія

2. При усному зверненні до інформаційно-довідкової служби компанії для повторного підключення номеру потрібно повідомити наступні дані:

  • пароль;
або
  • код PUK1;
або одну з наступних інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів.

Тарифікація

При повторному підключенні номера після тимчасового закриття, нарахування щоденної АП залежить від того, чи була знята АП в той день, коли абонент тимчасово закрив номер:

  • Якщо АП була знята - то при підключенні номера після тимчасового закриття АП не зніме;
  • Якщо не була знята - зніметься в день підключення номера при поповненні рахунку.

Також щоденна АП буде нарахована, якщо абонент повторно підключить номер в період з 00:00 до 00:30

Ця послуга дозволяє з ініціативи клієнта тимчасово припинити обслуговування номера на строк до шести місяців із можливістю повторного відновлення обслуговування номера.

При цьому Ваш абонентський номер гарантовано зберігається.

Абонентська плата, що стягується за умовами тарифного плану та додаткових послуг, не буде стягнута тільки у випадку, якщо на перше число місяця абонентський номер уже не обслуговується(можливість здійснювати вихідні телефонні дзвінки відсутня) і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно.

Як підключитися

Щоб подати заявку на «Тимчасове припинення обслуговування» достатньо:

  • звернутися в центр обслуговування абонентів «Київстар» і оформити відповідну заявку;
  • самостійно подати заявку в системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • зателефонувати за номером 477 і подати заявку, скориставшись підказками автоінформатора;
  • звернутись в інформаційно-довідкову службу за номером 0 800 300 466(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

Заявка на тимчасове припинення обслуговування номера може бути виконана, в залежності від Вашого бажання — в будь-який день поточного місяця, або з 1-го числа наступного місяця.

Період, протягом якого обробляється заявка на тимчасове припинення обслуговування номера, залежить від бажаної дати припинення обслуговування. Якщо Ви плануєте,щоб обслуговування абонентського номера було тимчасово припинено:

  • з наступного місяця, то Ваша заявка буде виконана в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00)
  • з дати подання заявки, заявка буде виконана протягом 30 хвилин
  • з будь-якої майбутньої дати поточного місяця, заявка буде виконана в період з 00:00 до 01:00 обраної дати.

Заявка на підключення номера після тимчасового закриття обробляється протягом 30 хвилин для голосових тарифних планів і протягом доби для не голосових тарифних планів.

ЦОА

Для тимчасового припинення обслуговування /відновлення обслуговування номера після тимчасового припинення обслуговування Вам достатньо звернутися в Центр обслуговування абонентів і подати відповідну заяву.
Для оформлення заяви необхідно мати з собою паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію або тимчасове посвідчення особи, видане органами МВС, у випадку крадіжки або втрати національного паспорта України. Підключення номера можливо, незалежно від стану рахунку, для роботи послуг, які підключаються, на рахунку повинна бути сума, що перевищує поріг підключення.

Номер 477

Достатньо зателефонувати за номером 477 з номера, обслуговування якого необхідно тимчасово припинити/ відновити після тимчасового закриття припинення. Після цього, дотримуючись підказок інтерактивного автовідповідача, подати заяву на тимчасове припинення обслуговування номера/ відновлення обслуговування номера.Якщо заявка була подана в останній день місяця, вона буде виконана до кінця доби.
Прийняття заявок на тимчасове припинення обслуговування номера здійснюється до 23:00 останнього дня місяця.
Відновлення обслуговування номера можливе, незалежно від стану рахунку, однак для можливості користуватися послугами, що підключаються, на рахунку повинна бути достатня сума.

Інформаційно-довідкова служба

Координатору з відповідними правами достатньо звернутися в інформаційно-довідкову службу компанії за номером 0 800 300 466(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються), вказати свій пароль і номер телефону, обслуговування якого необхідно тимчасово припинити/відновити.
Відновлення обслуговування номера можливе, незалежно від стану рахунку, однак, для можливості користуватися послугами, що підключаються, на рахунку повинна бути достатня сума.
У нічний час із 1:00 до 3:00 заявки на підключення тимчасове припинення/відновлення обслуговування не виконуються.

Мій Київстар

Щоб подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера, достатньо:

  • Увійти в систему «Мій Київстар» за адресою www.my.kyivstar.ua.
  • Обрати розділ «Послуги та акції» та подати відповідну заявку.

Заявка на тимчасове закриття номера обробляється протягом 30 хвилин.
Повторне підключення номера після тимчасового закриття
Необхідно в системі «Мій Київстар» за адресою www.my.kyivstar.ua зайти в розділ «Послуги та акції» та подати відповідну заяву.

Тарифікація

Щомісячна абонентська плата, грн

5,00

Тарифи зазначені з урахуванням ПДВ. Додатково стягується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуг без урахування ПДВ.

Додатковий
номер

Детальніше

SMS за
кордон

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр