Персональний пароль

Послуга «Персональний пароль» дозволить Вам спростити й прискорити процес одержання деяких послуг клієнтської підтримки (заміна SIM-карти для абонентів передоплаченої форми обслуговування, повторне одержання PUK-кодів, тимчасове відключення / повторне підключення номера для абонентів передоплаченої форми обслуговування), для яких потрібна попередня ідентифікація й, відповідно, тривалі процеси звірення даних.

Тепер для ідентифікації замість надання інформації про дзвінки, платежі й т. п., Вам буде досить назвати Ваш персональний пароль!

Наприклад, якщо Ви бажаєте повторно отримати PUK-коди для розблокування SIM-карти (у випадку, якщо вона заблокована невірним введенням PIN-кодів), Вам досить назвати Ваш персональний пароль співробітнику компанії або подзвонити зі свого або з будь-якого іншого номера мережі «Київстар» за номером 477 і, скориставшись підказками автоінформатора, ввести Ваш персональний пароль та дізнатися свій PUK-код або замовити SMS-повідомлення з ним.

Умови надання послуги

Персональний пароль повинен складатися з 4-х цифр.

Для підключення послуги Вам потрібно скористатися одним з каналів надання послуги:

  • Call Center;
  • IVR;
  • Система самообслуговування «Мій Київстар»;
  • ЦОА (тільки для контрактних абонентів).

Обмеження використання

  • Змінити пароль можна не більше 3 разів (через різні канали) протягом календарного місяця.
  • У випадку, якщо при зміні пароля абонент тричі невірно вказав старий пароль, послуга буде автоматично відключена.
  • Після відключення послуги (незалежно від того, самостійно абонент її відключив, або послуга була відключена після трикратного введення невірного пароля) повторне підключення можливо тільки з 1 числа наступного календарного місяця.

Відключення послуги «Персональний пароль» відбувається в наступних випадках:

  • Зроблено заміну SIM-карти (для всіх абонентів).
  • Номер абонента був відключений.
  • Відбулася перереєстрація контрактного абонента.
  • Абонент мігрував з контракту на передоплачений зв’язок або навпаки.
  • Ініціатива абонента.

При зміні номера контрактного абонента «Персональний пароль» «прив’язується» до нового номера.

Тарифи й оплата

Користування послугою «Персональний пароль» не тарифікується.

SIM пара

Детальніше

Мобільні
Гроші

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр