Програма «Відстрочка платежу»

Програма «Відстрочка платежу»

«Відстрочка платежу» - це програма, яка надасть Вам змогу використовувати послуги мобільного зв’язку з можливістю їх оплати в наступному місяці, вже після отримання щомісячного рахунку.

Переваги

  • Оплата послуг мобільного зв’язку після фактичного їх використання
  • Доступність програми незалежно від абонентського стажу та розміру щомісячного рахунку
  • Зручна система інформування та нагадувань про необхідність поповнення рахунку

Умови

Ви можете стати учасником програми «Відстрочка платежу» одразу при оформленні нового підключення до мережі «Київстар» або ж вже безпосередньо під час обслуговування.

Плата за підключення та участь у програмі не справляється.

Чим більше буде Ваш середньомісячний рахунок за послуги мобільного зв’язку – тим нижчою буде межа відключення*, яка індивідуально розраховуватиметься та встановлюватиметься для Вашого особового рахунку на початку кожного місяця.

* за замовчуванням межа відключення дорівнює сумі Ваших середньомісячних витрат за 4-ри попередні місяці у трикратному розмірі, а у разі її перевищення послуги мобільного зв’язку буде призупинено і відновлено лише після поповнення рахунку до утворення нульового або позитивного балансу.

Механіка

Продовжуйте використовувати послуги мобільного зв’язку навіть якщо у Вас закінчилися кошти на рахунку в межах встановленої за Вашим особовим рахунком індивідуальної межі відключення *.

За умовами програми «Відстрочка платежу», якщо за Вашим особовим рахунком наявна заборгованість за спожиті послуги мобільного зв’язку протягом попереднього місяця, її розмір буде зафіксований станом на початок доби 1-го числа поточного місяця, про що Вас буде поінформовано відповідним СМС-повідомленням.

На Ваш телефонний номер буде здійснено відправлення відповідного СМС-повідомлення з зазначеною сумою залишку заборгованості у разі несплати або лише часткової сплати Вами рахунку за попередній місяць до 10-го числа поточного місяця.

Якщо ж відповідний рахунок не буде сплачено і до 19-го числа поточного місяця, про що Вас буде поінформовано відповідним СМС-повідомленням, 20-го числа за особовим рахунком буде призупинено надання послуг мобільного зв’язку з можливістю їх відновлення лише після погашення Вами заборгованості за виставленим рахунком.

Підключення

Для підключення, відключення або зміни умов надання програми «Відстрочка платежу» Вам достатньо оформити відповідне замовлення у найближчому центрі обслуговування абонентів «Київстар».

Замовлення виконується з 1-го числа місяця, наступного за місяцем в якому воно було подане, про що Вас буде поінформовано відповідним СМС-повідомленням.

Для абонентів з адресою реєстрації у Донецькій або Луганській областях послуга недоступна.

SIM пара

Детальніше

Антивизначник
номера

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр