2012

Пропонуємо вашій увазі досягнуті та заплановані рівні показників якості телекомунікаційних послуг (дані за 2012 рік).

Як відповідальний оператор, «Київстар» дотримується вимог законодавства України в сфері телекомунікацій. Відповідно до Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174, оператори телекомунікацій зобов’язані оприлюднювати, у тому числі, за допомогою своїх веб-сайтів, показники щодо досягнутих рівнів якості послуг, та запланованих на поточний рік.

Поточні та перспективні рівні якості телекомунікаційних послуг «Київстар» (відповідно до Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174)

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв’язку (ЦОВЗ) Рівень, який був запланований на звітний рік** Досягнутий рівень за звітний рік*** Запланований рівень на поточний рік
Б 1000 2000 3000 4000 5000
Послуги фіксованого телефонного зв’язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 не меньше 90 всі абоненти фіксованого телефонного зв’язку ПрАТ «Київстар» є бізнес-клієнтами (юридичними особами), строки підключення їх кінцевого обладнання визначені у відповідних угодах не менше 90
Відсоток справних таксофонів % не менше 90 - —  -
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік не більше 0,2 не більше 0,2 0,00136 не більше 0,2
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час % не менше 65 не меньше 65 НД
(не було звернень)
не менше 65
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік не більше 0,8 не більше 0,8 0,00000 не більше 0,8
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше 1 не більше 1 0,43896 не більше 1
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0,00000 не більше 1
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0,00000 не більше 1
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів % не більше 10 не більше 10 3,73000 не більше 10
Відсоток неуспішних викликів для міських викликів % не більше 5 не більше 5 2,83000 не більше 5
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів % не менше 90 не менше 90 99,20000 не менше 90
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів % не менше 85 не менше 85 97,57000 не менше 85
Послуги рухомого зв’язку:
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некорректності (неправильності) % не більше 1 не більше 1 0,04573 не більше 1
Відсоток відкритих особових рахунків абонентів попередньо оплачених послуг, на які були отримані звернення від споживачів щодо некоректності (неправильності) розрахунку за надані послугин % не більше 1 не більше 1 0,00759 не більше 1
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0,05212 не більше 1
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 1,5 не більше 1,5 0,00335 не більше 1,5
Відсоток неуспішних викликів для національних викликів % не більше 10 не більше 10 1,54114 не більше 10
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення викликів для національних викликів % не менше 90 не менше 90 100,00000 не менше 90
Відсоток встановлених з’єднань, які закінчилися передчасним роз’єднанням не за ініціативою абонента для національних з’єднань % не більше 5 не більше 5 0,63771 не більше 5

Примітка. Звернення споживача — це заява (клопотання) або скарга споживача з питань надання та отримання телекомунікаційної послуги, яка викладена в письмовій формі, згідно з вимогами закону України «Про звернення громадян» та нормативних документів у відповідній сфері.

SMS за
кордон

Детальніше

SIM пара

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр