Напрямки програми «Мобільна культура»

Мобільна культура в громадських місцях

У 2005 році створено й продемонстровано у громадських місцях серію спеціальних відео- та аудіороликів. На міських носіях зовнішньої реклами було розміщено комплексну тематичну кампанію, а також проведено окрему внутрішню рекламну кампанію з оригінальними флешмобами й промоакціями, яка охопила більше півсотні театрів і кінотеатрів по всій Україні. Протягом липня й серпня 2008 р. у 23 містах України пройшла соціальна рекламна кампанія, спрямована на те, щоб привернути увагу громадськості до необхідності дотримання правил користування мобільним телефоном у громадських місцях.

Мобільна культура за кермом автомобіля

У 2006 році програма була доповнена напрямком: «За кермом: мобільну безпеку увімкнено!». Мета — привернути увагу громадськості до проблеми підвищеної небезпеки при використанні мобільного телефону за кермом. У рамках програми були задіяні провідні суспільно-політичні й спеціалізовані ЗМІ України, включаючи пресу, ТБ, радіо й Інтернет, оригінальні тематичні флешмоби в найбільших містах України. У 2008 році «Київстар» за підтримки ДАІ МВС України розпочав новий етап програми «Мобільна культура за кермом». У 37 містах і на 5 автодорогах України пройшла соціальна рекламна кампанія, яка показала громадськості наочні правила культурного й безпечного спілкування мобільним телефоном під час керування автомобілем.

Мобільна культура в школах

У липні 2007 року між Міністерством освіти і науки України й компанією «Київстар» було підписано Меморандум про співробітництво. У всіх школах України у рамках Національної програми виховання впроваджено освітній курс для учнів 5-8 класів. При реалізації цієї програми було розроблено методичні рекомендації для педагогів і батьків. Посібнику присвоєно гриф Міністерства освіти і науки України. Для школярів підготовлено кольорові наочні матеріали. На сьогоднішній день методичні посібники й плакати розповсюджено у 22 000 українських шкіл. Тему культури користування мобільним зв’язком включено до Національної програми виховання та розвитку дітей 2008 року Міністерства освіти і науки України. Також міністерство рекомендувало включити до позашкільних програм для учнів 5-7 класів річний курс мобільного етикету. У рамках реалізації 2-го етапу програми «Мобільна культура у школах» 1 вересня 2008 у 7 містах України пройшли відкриті уроки з мобільної культури за участю відомих діячів науки, культури та спорту.

Мобільна культура для авіапасажирів

У 2007 році до програми «Мобільна культура» приєднався найбільший український авіаперевізник — компанія «Аеросвіт». Результатом цієї співпраці стала тримісячна інформаційна кампанія на борту авіалайнерів компанії «Аеросвіт».

Ді-Джингл

Детальніше

Улюблені
країни

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр