Профілактика мобільного шахрайства

Популярність мобільних послуг компанії «Київстар» іноді призводить до того, що зловмисники намагаються одержати їх безкоштовно, за рахунок інших абонентів. Щоб забезпечити безпеку абонентів при користуванні телекомунікаційними послугами, «Київстар» вживає ряд заходів для запобігання різним формам мобільного шахрайства.

  1. Профілактика. Для захисту й попередження своїх абонентів «Київстар» наносить на кожну скретч-карту попередження, що код поповнення є конфіденційною інформацією і не підлягає розголошенню третім особам. На картках також міститься інформація про необхідність збереження скретч-карти до моменту підтвердження оператором зарахування коштів на рахунок.
  2. Протидія шахрайським схемам. Компанія співпрацює із правоохоронними органами. Спільно вироблено процедуру повернення коштів постраждалим клієнтам. Служба безпеки «Київстар» ініціювала підписання Меморандуму про взаємодію з питань протидії правопорушенням у телекомунікаційних мережах між операторами телекомунікацій.
  3. Відпрацювання звернень постраждалих клієнтів. За своєчасного повідомлення клієнта йому повертаються кошти з номера «шахрая».

«Київстар» також створив пам’ятку для абонентів про те, що робити у випадку втрати мобільного телефону, і правила користування картами поповнення рахунка, щоб запобігти втраті коштів.

SMS за
кордон

Детальніше

Ексклюзивний номер

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр