Пам’ятка абонентам

Про що варто пам’ятати, аби не стати жертвою мобільного шахрайства:

  1. Не довіряйте інформації, яку Ви одержуєте від незнайомців мобільним телефоном, перевіряйте її.

    Навіть якщо незнайомець представляється співробітником компанії — телеком-оператора, представником правоохоронних органів, ЗМІ, вашим родичем або знайомим — не поспішаєте здійснювати терміново будь-які дії, особливо якщо вони стосуються переказу коштів на мобільний телефон або в якийсь інший спосіб.

  2. Не повідомляйте коди поповнення рахунків незнайомим особам.

    Код поповнення рахунка є суто конфіденційною інформацією. «Київстар» наполегливо просить Вас не розголошувати коди поповнення рахунків стороннім особам.

  3. Не передавайте третім особам логін і пароль доступу в систему «Мій Київстар».

    Навіть якщо Ви не користуєтеся системою, не відправляйте SMS-повідомлення з логіном і паролем доступу в систему за запитом незнайомих людей. Пам‘ятайте, що в такому випадку Ви передаєте конфіденційні дані про Ваш мобільний номер, його рахунок, список контактів тощо зловмисникам.

  4. Перевіряйте послуги, які надаються через короткі номери, та їх вартість у телеком-оператора.

    На сайті: http://www.kyivstar.ua/personal/prepaid/partner_services/.

Що робити, якщо Ви підозрюєте, що стали жертвою мобільного шахрайства?

  1. Якомога швидше повідомте про те, що відбулося, правоохоронним органам за номером 102.

SIM пара

Детальніше

Антивизначник
номера

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр