Майстер

Будь-який абонент послуги «Домашній Інтернет» може скористатись новою послугою «Майстер».

Послуга «Майстер» включає наступний обсяг робіт:

  • Візит та Консультацію;
  • Діагностику устаткування;
  • Налаштування програмного забезпечення, Wi-Fi — роутера* (без переустановлення програмного забезпечення);
  • Налаштування програмного забезпечення кінцевого обладнання (без переустановлення програмного забезпечення);
  • Демонстрацію працездатності послуги «Домашній Інтернет» ;
  • Налаштування бездротової мережі на пристроях з ОС Andrоid або iOS.
  • Налаштування послуги «Домашній Інтернет» на телевізорах Samsung, LG та Sony з підтримкою SMART-TV.

Вартість Послуги становить 60,00 (шістдесят) грн. із урахуванням ПДВ за один факт надання, та не залежить від обсягу робіт, що замовлено в межах Послуги. Послуга не може бути оплачена за рахунок бонусних коштів.

Для замовлення Послуги «Майстер» абонент може звернутись до центру телефонного обслуговування 460 або до одного з центрів обслуговування абонентів. На момент звернення на особовому рахунку Абонента повинно бути не менше 60,00 (шістдесяти) грн.

Після отримання Послуги Абоненту необхідно підтвердити факт її отримання у системі самообслуговування «Мій Київстар», після чого з особового рахунку буде стягнуто плату за надання Послуги.

* Налаштуванню підлягають роутери наступних марок:

  • Брендований роутер Київстар;
  • Роутери ТМ TP-Link:
    • TL-WR340**;
    • TL-WR542G;
    • TL-WR740N;
    • TL-WR741**;
    • TL-WR841**;
    • TL-WR940N;
    • TL-WR941ND;
    • TL-WR1043N**;
    • TL-WA801ND (только IPoE);
    • TL-WA901ND (только IPoE);
    • TL-WR1043N**;
  • Роутери ТМ D-Link:
    • DIR-130;
    • DIR-300;
    • DIR-320;
    • DIR-330;
    • DIR-400;
    • Dl-604;
    • DIR-615;
    • Dl-804HV;
  • Роутери Zyxel:
    • P-330WEE;
    • Keenetic lite;
    • Keenetic;
  • Роутери ASUS:
    • WL-500GP Premium V2;
    • WL-520GC;
    • RT-G32.

Налаштуванню підлягають ПК/Ноутбуки з наступною операційною системою:

  • Windows 98/Millenium;
  • Windows 2000;
  • Windows XP (SP1|SP2| SP3 full);
  • Windows Vista;
  • Windows 7;
  • Mac OS X 10.4 (Tiger), в разі наявності у абонента паролю супер користувача (root);
  • Mac OS X 10.6 (Leopard), в разі наявності у абонента паролю супер користувача (root);
  • Ubuntu 9.04, в разі наявності у абонента паролю супер користувача (root);
  • Ubuntu 10.04, в разі наявності у абонента паролю супер користувача (root);
  • Ubuntu 10.10, в разі наявності у абонента паролю супер користувача (root);
  • Ubuntu 11.04, в разі наявності у абонента паролю супер користувача (root).

** Означає можливість наявності модифікації «d».

Віртуальна мобільна АТС

Використовуйте широкі можливості сучасної АТС, без додаткового обладнання.

Детальніше

Корпоративна група

Телефонуйте в межах своєї компанії за вигідними тарифами.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.