Система самообслуговування «Мій Київстар»

Саме для Ваc ми розробили систему самообслуговування «Мій Київстар», де Ви можете отримати всю інформацію, необхідну для безтурботного користування послугою «Домашній Інтернет».

Саме для Ваc ми розробили систему самообслуговування «Мій Київстар», де Ви можете отримати всю інформацію, необхідну для безтурботного користування послугою «Домашній Інтернет».

Переваги системи

Простий web-інтерфейс та зручна система підказок дозволяють Вам 24 години на добу, 7 днів на тиждень самостійно:

  • контролювати баланс особового рахунку;
  • отримувати інформацію про поточний тарифний план, а також підключені у Вас послуги та акції;
  • замовляти зміну тарифного плану, участь у діючих акціях, а також підключати / відключати додаткові корисні послуги;
  • підключити послугу, яка тимчасово збільшує швидкість підключення до Інтернет в 2 рази, якщо необхідно щось швидко скачати;
  • переглядати детальну інформацію по трафіку та нарахуванням;
  • переглядати та редагувати персональну інформацію (ім’я, на кого укладений договір, контактні телефони та Email);
  • призупиняти користування послугою «Домашній Інтернет», наприклад, на час відпустки, та відновлювати обслуговування після повернення;
  • поповнювати баланс особового рахунку за допомогою платіжної картки.

Тариф

Плата за реєстрацію та користування системою «Мій Київстар» відсутня.

Додаткові можливості

  • Для Вашої зручності в розділі «Допомога» системи є «Найбільш розповсюджені запитання» та «Довідник користувача». У разі якщо наведені в них рекомендації не допоможуть остаточно вирішити Ваше питання, Ви можете написати нам через форму зворотного зв’язку. Відповідь в стислі строки буде відправлена на Email, зареєстрований Вами в системі.
  • Якщо Ви забули пароль доступу до «Мій Київстар», Ви можете скористатися розділом«Відновлення пароля» на сторінці входу до системи. Відновити пароль можливо за допомогою секретного запитання, електронної адреси або мобільного номера. Саме з цією метою на початку користування Ви вказуєте в системі коректні персональні дані.

Захищеність даних

  • У системі використовується протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
  • Проектування та установка всього програмного й технічного комплексу виконувалася на базі професійного та високоякісного устаткування вітчизняних та зарубіжних виробників.
  • Вхід в систему здійснюється тільки по персональному логіну та паролю. Для збереження інформації та попередження шахрайства, будь ласка, не розголошуйте ці дані третім особам.

Додаток «Мій Київстар» для ОС Android, Windows і iOS

Мобільний додаток «Мій Київстар» дозволяє самостійно керувати своїми витратами та послугами мобільного зв'язку всім абонентам «Київстар», а також послугою «Домашній Інтернет» в режимі он-лайн.

Зручний, оновлений інтерфейс додатку дозволить легко управляти витратами на послуги зв’язку, підключати доступні Вам послуги, подавати заявки на участь в акціях, переглядати звіти щодо здійснених дзвінків та багато іншого.


Завантажити безкоштовний додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play, Windows Phone Store, App Store або на сайті appclub.com.ua.

Окремі рахунки

Розподіляйте витрати на робочі та особисті.

Детальніше

IP телефонні лінії

Приймайте дзвінки на міськи номери усюди, де є інтернет-покриття.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.