Тимчасове призупинення

Деякий час не потрібен доступ в мережу інтернет? Скористайтеся послугою тимчасового призупинення. Протягом періоду дії послуги доступ до інтернету буде обмежено, абонплата за вашим тарифом нараховуватиметься в розмірі 10% від повної вартості.

Як підключити

  • Щоб призупинити або відновити доступ до інтернету, необхідно звернутись до найближчого магазину Київстар з документами та подати відповідну заяву.
  • Термін виконання заявки на призупинення або поновлення дії послуги – з наступного дня від того, що був вказаний в заяві.

Умови користування

  • Щомісячна абонплата за призупинення послуги відсутня.
  • Якщо на рахунку недостатньо коштів, доступ до мережі не поновлюється.
  • За умови наявності несплаченого щомісячного рахунка послуга «Тимчасове призупинення» вимикається. Зверніть увагу, що після сплати рахунка «Тимчасове призупинення» не буде відновлено. Доступ до інтернету буде підключено автоматично і почне зніматись стандартна абонплата згідно вашого тарифного плану.
  • Максимальний термін призупинення послуги – один рік. По завершенні року послуга доступу в мережу інтернет підключається автоматично.
  • Призупиняти дію послуги можна не частіше одного разу на місяць.

Корпоративна група

Телефонуйте в межах своєї компанії за вигідними тарифами.

Детальніше

Wi-Fi інтернет для бізнесу

Інтернет на швидкості до 100 Мбіт/с за доступною ціною та Wi-Fi роутер всього за 1 гривню.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.