Програма «Золотий абонент»

Золотий Абонент — це програма лояльності, для абонентів які витрачають на зв’язок більш ніж 100 грн на місяць. Чим більше витрачаєте, тим більше переваг отримуєте!

Переваги

  • Послуга зв’язку у кредит до 100% від щомісячного рахунку;
  • Економія часу: мінімальний час очікування на лінії під час з’єднання з оператором довідкової служби;
  • Економія грошей: деякі послуги надаються безкоштовно;

Умови

Учасником програми лояльності «Золотий Абонент» може стати абонент, стаж обслуговування якого у мережі становить 4 и більше повних календарних місяця, а щомісячний рахунок на послуги мобільного зв’язку становить 100 гривень та більше.

У програмі лояльності «Золотий Абонент» передбачено три рівня обслуговування, в залежності від рахунку абонента

Рівень обслуговування Срібний Золотий Платиновий
Середній рахунок за останні 4 місяці, грн 100 — 399.99 грн 400—999.99 грн від 1000 грн

Привілеї, які надаються учасникам програми:

Срібний Золотий Платиновий
Доступний обсяг послуг зв’язку у кредит, % від щомісячного рахунку 35% 35% та 50% 35%, 50% та 100%
Найвищій пріоритет обслуговування під час дзвінка у довідкову службу оператора так так так
Безкоштовна запасна SIM-карта так так
Безкоштовна заміна SIM-карти із збереженням номера так так
Безкоштовний «Мікрокредит» так так
Безкоштовне тимчасове призупинення надання послуг так так
Безкоштовна заміна інформації по абоненту так

Особливості роботи послуги

  • Для клієнтів, на особовому рахунку яких знаходиться більш ніж 1 абонент, середній рахунок розраховується як середня сума витрат по всім абонентам за попередні 4 місяця, поділена на кількість діючих абонентів на особовому рахунку (з урахуванням податків та без урахування знижок)
  • Послуги зв’язку у кредит надаються абонентам при відсутності заборгованості по всім особовим рахункам.
  • Відключення програми після подачі заяви не передбачено. Абонент автоматично відключається, якщо рахунок стає менш ніж 100 грн. Абонентам, які були відключені від програми, надсилаються інформаційні SMS-повідомлення.
  • Якщо на момент прийняття заяви абонент підключений до іншої кредитної програми, відключається її буде відключено.

Як підключити

  • Підключення програми відбувається автоматично, на рівень, відповідний до Вашого рахунку.
  • Для активації «Послуги зв’язку у кредит» Ви можете подати заяву через Центр обслуговування абонентів, M ій Київстар, USSD. Відповідно до прав користувача Ви можете замовити послугу самостійно чи через координатора Вашої організації.
  • USSD-запит, підключення послуги зв’язку у кредит у розмірі:
    • 35% — *170*1*35#

    • 50% — *170*1*50#

    • 100% — *170*1*100#

  • Відключення послуги зв’язку у кредит: *170*2#
  • Перевірка доступної суми на послуги зв’язку у кредит *170*3#

Корпоративна група

Телефонуйте в межах своєї компанії за вигідними тарифами.

Детальніше

Центр керування М2М

Просте та зручне керування М2М-пристроями.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.