Бізнес-автовідповідач

Бізнес Автовідповідач — це Ваш персональний автовідповідач у мобільному телефоні.

Коли Ви зайняті, не маєте можливості відповісти на дзвінок або Ваш телефон знаходиться поза зоною досяжності мережі чи вимкнений, послуга «Автовідповідач» прийме всі дзвінки та запропонує тому, хто дзвонить, залишити для Вас голосове повідомлення.

Переваги послуги

  • Жодний дзвінок, на який Ви не можете відповісти, не залишиться без уваги;
  • Вам завжди зможуть передати важливу інформацію, залишивши голосове повідомлення;
  • Ви отримаєте повідомлення, що на автовідповідачі є нові записи;
  • Прослуховування залишених повідомлень в будь-який зручний час;
  • Можливість записати власне привітання;
  • Приймати і зберігати факсимільні повідомлення;
  • Можливість відправляти голосові повідомлення.

Загальна інформація про послугу

Як підключити та налаштувати автовідповідач?

1. Для замовлення послуги Вам слід оформити заяву в Центрі обслуговування абонентів або звернутись до координатора Вашої організації.

2. Налаштуйте автовідповідач:

  • зателефонуйте за номером 775;
  • введіть пароль 4444 та натисніть #;
  • прослухайте загальну інструкцію для того, щоб дізнатися, як користуватись послугою, та:
    • встановіть власний пароль (1—6 символів);
    • запишіть особисте привітання;

Порада!

Цікаві привітання будуть заохочувати Ваших клієнтів, партнерів та колег залишати Вам голосові повідомлення.

Як користуватися автовідповідачем?

Прослуховування повідомлень

Зі свого мобільного: зателефонуйте за номером 775, введіть свій пароль та натисніть #.

З будь якого іншого мобільного або стаціонарного телефону, потрібно:

  • набрати номер +38 067 2222-775;
  • ввести Ваш мобільний номер без префіксу +380 (9 цифр) або без префіксу +38 (10 цифр), наприклад: 67 4660466 або 067 4660466;
  • ввести Ваш пароль та натиснути #.
  • Перебуваючи у роумінгу, потрібно набрати номер +38 067 2222-775, ввести Ваш мобільний номер, ввести пароль та натиснути #.

Увага!

Якщо Ви перебуваєте в роумінгу, дзвінок на номер +38 067 2222-775 з вашого мобільного сплачується згідно з тарифом дзвінка на мобільний телефон мережі Київстар з роумінгу.

Загальні команди

  • 7 — пауза / продовжити після паузи;
  • 8 — підказки по обраній функції;
  • 88 — загальна інструкція;
  • 9 — повернутись до оловного меню;
  • * — повернутись на крок назад.

Основні дії з повідомленнями

  • 2 — надіслати повідомлення у відповідь;
  • 3 — переслати повідомлення;
  • 4 — зберегти повідомлення;
  • 5 — стерти повідомлення;
  • 6 — прослухати наступне повідомлення;
  • 7 — дізнатися номер того, хто залишив Вам повідомлення.

Увага!

Надсилати голосові повідомлення можна тільки на номери абонентів «Київстар».

Керування прослуховуванням повідомлень

  • 33 — перейти на кінець повідомлення;
  • 11 — перейти на початок повідомлення;
  • 111 — перейти на початок попереднього повідомлення.

Увага!

Нове повідомлення, яке Ви ще не прослухали, зберігається 10 днів, а повідомлення, яке Ви прослухали та зберегли — 30 днів.

Зміна налаштувань автовідповідача

Зателефонуйте за номером 775 (якщо Ви перебуваєте у роумінгу, наберіть +38067 2222 775, введіть свій номер, пароль і натисніть #), введіть свій пароль, натисніть # і далі натисніть:

  • 341 — для зміни привітання;
  • 342 — для зміни усного підпису;
  • 344 — для зміни паролю;
  • 345 — для зміни мови послуги.

Після цього дотримуйтесь інструкцій.

Установка переадресації дзвінків на автовідповідач

Встановити переадресацію можна за допомогою меню мобільного телефону (про те як це зробити Ви можете дізнатись в інструкції до свого мобільного телефону). Номер на який необхідно здійснювати переадресацію для того щоб скористатися послугою «Автовідповідач»: +38 067 2222 771. Також переадресацію можна ввімкнути за допомогою спеціальних кодів.

  • **67*+380672222771# — коли Ваша лінія зайнята;
  • **61*+380672222771# — коли не встигли відповісти на дзвінок;
  • **62*+380672222771# — коли Ви поза зоною досяжності або телефон вимкнено;
  • **21*+380672222771# — переадресація всіх дзвінків.
  • ##002# — якщо хочете відмінити всі типи переадресації.

Увага!

Для того, щоб встановити переадресацію за допомогою кодів, необхідно набрати код так, як Ви звичайно набираєте номер абонента, а потім натиснути на клавішу виклику.

Порада!

Запишіть ці коди в пам’ять телефону або сім-карти, наприклад, під назвами «Зайнято» або «Вимкнено» і т. п.

Функція доставки голосових повідомлень за допомогою MMS

Використовуючи дану функцію, Ви зможете швидко та зручно отримувати голосові повідомлення, залишені на Вашому автовідповідачу, у вигляді MMS з прикріпленим звуковим файлом. Це дозволить Вам економити час та кошти при прослуховуванні автовідповідача. Ви отримуєте MMS-повідомлення безпосередньо на свій телефон і відразу прослуховуєте їх, не здійснюючи при цьому платний дзвінок за номером 775.

Отримувати голосові повідомлення за допомогою MMS можна якщо:

  • Ви користуєтеся послугою «Автовідповідач»;
  • Ви користуєтеся послугою MMS;
  • Модель Вашого телефону дозволяє відтворювати звукові файли формату AMR.

Підключення

Для того щоб підключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS:

  • Зателефонуйте за спеціальним номером для замовлення послуг 477 (з мобільних телефонів в мережі «Київстар» дзвінки не тарифікуються).
  • Оберіть пункт меню «Зміна налаштувань» послуги «Автовідповідач» (із розділу «Додаткові послуги»)
  • Оберіть пункт меню «Доставка MMS».

Доставка голосового повідомлення, залишеного на автовідповідачу, за допомогою MMS

Після того, як Вам буде залишене повідомлення на автовідповідачу, Ви отримаєте MMS із прикріпленими файлами: аудіо-файлом (голосовим повідомленням) та малюнком. ММS приходить з номера абонента, що залишив для Вас повідомлення.

Увага! Після прослуховування аудіо-файлу голосове повідомлення видаляється з автовідповідача і зберігається лише у вигляді MMS в пам’яті Вашого телефону. Якщо Ви не прослухаєте аудіо-файл (наприклад, випадково видалите MMS), голосове повідомлення буде видалене з автовідповідача та можливості прослухати його за номером 775 не буде.

Тарифікація

В період тестової експлуатації функція доставки голосових повідомлень за допомогою MMS надається безкоштовно.

Замовлення послуги

Замовляйте послугу «Бізнес-автовідповідач» за допомогою спеціального USSD-запиту або безкоштовного SMS-повідомлення на номер 100:

USSD-запит SMS на номер 100 Дія
*100*04*1# 04*1 Перевірити статус послуги «Автовідповідач»
*100*04*2# 04*2 Підключити послугу «Автоответчик»
*100*04*3# 04*3 Відключити послугу «Автоответчик»
*100*04*4# 04*4 Скинути пароль
*100*04*5# 04*5 Перевірити статус функціональності VMtoMMS
*100*04*6# 04*6 Підключити VMtoMMS
*100*04*7# 04*7 Відключити VMtoMMS

Тарифікація

Підключення послуги — 5 грн.

Вартість дзвінка на номери послуги 775, +38 067 2222 775, у мережі «Київстар» для всіх абонентів становить 0,00 грн.

Плата за з’єднання — відповідно до тарифного плану абонента.

Дзвінок на номер +38 067 2222 775 з номерів інших операторів сплачується згідно з тарифом дзвінка свого оператора на мобільний телефон мережі Київстар.

Увага!

Якщо Ви перебуваєте в роумінгу дзвінок на номер +38 067 2222 775 з вашого мобільного сплачується згідно з тарифом дзвінка на мобільний телефон мережі Київстар з роумінгу.

Абонентна плата

  • Для користувачів тарифних планів «Необмежений», «Бізнес необмежений», «Оптимальний», «Бізнес оптимальний», «Необмежений 2005» та «Бізнес необмежений 2005» — 0,00 грн.
  • Для усіх інших абонентів — 4,50 грн.

Окремі рахунки

Розподіляйте витрати на робочі та особисті.

Детальніше

Номер 0-800

Приймайте дзвінки від клієнтів з усіх куточків України, для них такі дзвінки – безкоштовні.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.