Окремі рахунки

«Окремі рахунки» — це послуга, яка дозволяє оптимізувати розподіл витрат на послуги зв’язку, відокремивши службові дзвінки від особистих. Послугу можна підключити на будь-якому абонентському номері клієнта «Київстар Бізнес».

Переваги

Переваги очевидні як для клієнтів «Київстар Бізнес», так і для самих співробітників:

  • Автоматизоване управління витратами з урахуванням вимог законодавства
  • Індивідуальний підхід до кожного співробітника
  • Виключення ризиків блокування рахунків усієї корпорації
  • Оплата особистих розмов за вигідними корпоративними тарифами
  • Використання одного телефону для особистих і службових розмов

Приклади використання

Послуга «Окремі рахунки» дозволить вирішити такі завдання:

  • Корпоративні правила: користування розважальними сервісами зі службових телефонів за рахунок коштів на персональному особовому рахунку
  • Контроль бюджету: встановлення лімітів за сумами витрат, в межах яких дозволено корпоративне використання телефону. Обмеження індивідуальних витрат, щоб перевитрата за одним номером не призвела до відключення зв’язку за всіма номерами
  • Роумінг: перенесення витрат на Роумінг на персональний рахунок
  • Завжди на зв’язку: можливість налаштувати профіль робочого часу, щоб у позаробочий час телефон співробітника був увімкнений.

Як підключити

Підключення послуги здійснюється за письмовою заявою у відділах з роботи з бізнес-клієнтами або центрах обслуговування абонентів у присутності координатора клієнта і абонента, з яким буде укладений договір на обслуговування персонального особового рахунка. Якщо персональний рахунок реєструється на юридичну особу, для підключення достатньо подачі однієї заяви.

Можливості послуги

Для самостійної оплати особистих розмов, для абонентського номера створюється додатковий (персональний) особовий рахунок, і координатор клієнта встановлює набір правил, за якими оплата послуг зв’язку відбуватиметься з персонального особового рахунка. Для обслуговування персонального особового рахунка фізичній особі, за якою реєструється особовий рахунок, необхідно підписати з «Київстар» договір.

Додатковий особовий рахунок для особистого користування може бути зареєстрований як на фізичних осіб-співробітників компанії, так і на саму юридичну особу, корпоративні номери якої не прив’язані до конкретної фізичної особи, а закріплені за структурними підрозділами компанії. В останньому випадку, при реєстрації персонального рахунка на ту саму юридичну особу, додатковий договір з «Київстар» не укладається.

Передбачена можливість подавати групові заявки на підключення, а також здійснювати дистанційне підключення послуги, коли немає можливості зібрати усіх співробітників в один час в одному місці для підписання договорів.

Інструкція щодо використання

При підключенні послуги клієнт встановлює правила, залежно від потреб, за різними критеріями і в будь-якій комбінації.

Правила витрачання коштів (що можна віднести на персональний рахунок):

  • Перевищення витрати певної суми витрат на місяць (довільна сума грн. на місяць)
  • Оплату послуг, що надаються на базі GPRS/EDGE (Інтернет і ММС)
  • Оплату міжнародних дзвінків, у тому числі «СтарСвіт»
  • Оплату послуг, що надаються контент-провайдерами (СРА-дзвінки і СРА-СМС)
  • Оплату послуг, наданих у неробочий час (дев’ять варіантів профілю неробочого часу)
  • Роумінг


Самостійне поповнення персонального рахунка можливе за допомогою:

  • Скретч-карт і ваучерів з кодом поповнення рахунка (гроші надходять безпосередньо на персональний рахунок)
  • Готівкових коштів у касі банку на персональний особовий рахунок
  • Кредитних карт через інтернет, банкомати, платіжні термінали і номер 899
  • Послуги «Поповнення рахунка на інший номер»

Перевірити стан персонального рахунка можна:

  • в інформаційно-довідковій службі або центрах обслуговування
  • за допомогою комбінації *111#

Перевірити залишок встановленої за номером суми витрат можна:

  • в інформаційно-довідковій службі або центрах обслуговування
  • за допомогою комбінації *149#

Тарифи і оплата

Для абонентів, які обслуговуються на умовах бізнес-тарифів з лінійки «Оптимум» та «Бізнес Оптимум», », 3G Бізнес 500, 3G Бізнес 800, 3G Бізнес 60, 3G Бізнес 120, 3G Бізнес 180, 3G Бізнес 300, «3G Бізнес VIP», «3G Бізнес VIP Екстра», «3G Бізнес VIP Преміум» послуга не тарифікується.

Для абонентів інших бізнес-тарифів:


  • вартість активації послуги за один абонентський номері становить:
    • якщо послугу підключено до 04.12.2016 року (включно) — 5 грн,
    • якщо послугу підключено з 05.12.2016 року (враховуючи повторне підключення послуги) — безкоштовно
  • щомісячна абонентна плата за кожного абонента, якому підключено послугу, становить:
    • якщо послугу підключено до 04.12.2016 року (включно) — 5 грн.
    • якщо послугу підключено з 05.12.2016 року – безкоштовно

Тарифи з урахуванням усіх податків та зборів.

Віртуальна мобільна АТС

Використовуйте широкі можливості сучасної АТС, без додаткового обладнання.

Детальніше

Номер 0-800

Приймайте дзвінки від клієнтів з усіх куточків України, для них такі дзвінки – безкоштовні.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.