Міграція на бізнес-тарифи

Відтепер у абонентів передплаченого зв’язку з’явилася можливість перейти на більш вигідні умови обслуговування. Послуга «Міграція абонентів передплаченого зв’язку на бізнес-тарифи» дозволяє перейти з тарифних планів передплаченого зв’язку на бізнес тарифи та умови обслуговування для бізнес-абонентів.

При міграції зберігається:

  • Мобільний номер
  • Абонентський стаж у мережі «Київстар»
  • Підключені послуги (якщо вони доступні на новому тарифному плані)
  • Гроші з діючого абонентського рахунку переносяться на новий рахунок

Переваги обслуговування за умовами бізнес-тарифів:

  • Економія на дзвінках між співробітниками Вашої компанії
  • Можливість оплати послуг мобільного зв’язку після їх фактичного надання. Навіть якщо Ви не встигли поповнити рахунок, Ви можете скористатися послугами мобільного зв’язку при від’ємному балансі на рахунку.
  • Можливість використовувати унікальні послуги, доступні лише бізнес-клієнтам.
  • Безкоштовне отримання диференційованого рахунку — дає можливість поглядати як витрати компанії в цілому, так і по кожному абонентському номеру окремо.
  • На Вас чекає оперативне та якісне обслуговування — спеціалізована виділена телефонна лінія для Координаторів бізнес-клієнтів.
  • Можливість внесення оплати за послуги зв’язку по безготівковому рахунку та багато іншого.

Як перейти з передплаченого зв’язку на бізнес-тарифи:

Стати бізнес клієнтом може будь-яка юридична особа (організація) або приватний підприємець, що підключив хоча б один абонентський номер на бізнес-тарифи компанії «Київстар».

Для переходу на умови бізнес-обслуговування Вам потрібно звернутися в один з Центрів Обслуговування Абонентів та надати документи для підключення.

Якщо Ваша організація вже обслуговується на умовах бізнес-тарифів «Київстар», Ви можете до неї приєднатися та увійти до абонентської групи (розмовляти за зниженим тарифом із співробітниками компанії). Для цього Вам необхідно оформити письмову заяву у Центрі Обслуговування Абонентів «Київстар» або звернутися до Координатора Вашої організації. Координатор — це представник Вашої компанії, уповноважений вирішувати питання обслуговування своїх співробітників в мережі «Київстар».

Моя реклама

Рекламуйте вашу компанію в інтернеті.

Детальніше

IP телефонні лінії

Приймайте дзвінки на міськи номери усюди, де є інтернет-покриття.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.