Самостійне управління послугами

Самостійне управління послугами — це сервіс, який дозволяє зменшити навантаження на координаторів та надає можливість абонентам керувати послугами самостійно за допомогою голосового меню 477.

Переваги

  • Для координатора: економія часу координатора завдяки тому, що абоненти зможуть самостійно підключати деякі послуги на своїх номерах;
  • Для абонента: не потрібно регулярно просити координатора підключити або відключити послуги за своїм номером, можливість самостійно обрати пакети послуг, які відповідають Вашим потребам.

Приклади використання

  • Делегування повноважень: координатор надає можливість самостійно керувати послугами керівникам та менеджерам компанії (наприклад: директору, головному бухгалтеру, менеджеру з продажу, тощо);
  • Абоненти частково або у повному обсязі сплачують рахунки за мобільний зв’язок

Можливості послуги

Абонентам, якім підключили «Самостійне управління послугами», надається можливість за допомогою голосового меню 477 самостійно замовляти послуги та пакети послуг.

Зверніть увагу: змінити тарифний план бізнес-абоненту й надалі може виключно координатор.

Ви маєте можливість замовити послуги та пакети, перелічені нижче, зателефонувавши за номером 477

Тарифи й оплата

Послуга не тарифікується.

Як підключити

Підключити послугу може координатор компанії або інша уповноважена особа:

  • В Центрах обслуговування абонентів «Київстар»
  • Через систему самообслуговування «Мій Київстар»
  • Через спеціальне голосове меню 477 для координаторів

Номер 0-800

Приймайте дзвінки від клієнтів з усіх куточків України, для них такі дзвінки – безкоштовні.

Детальніше

Моя реклама

Рекламуйте вашу компанію в інтернеті.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.