Координатор

Координатор — це представник Вашої організації, який уповноважений вирішувати питання обслуговування Ваших співробітників, які користуються послугами рухомого зв'язку «Київстар» та супроводу послуг фіксованого зв'язку.

Після укладення Договору про надання телекомунікаційних послуг Ви в будь-який час можете зареєструвати Координатора — Вашого представника, який після оформлення Довіреності , набуде повноважень вирішувати більшість питань обслуговування Вашої організації, не виходячи з офісу, по телефону або за комп'ютером!

Деталізація прав за Довіреністю

Для цього ми забезпечуємо:

  • Цілодобова інформаційна підтримка за номером окремої телефонної лінії 0 800 303 466;
  • Оперативне підключення/відключення* послуг за усною заявкою (блокування усіх послуг з причини втрати одного з телефонів, відключення або підключення міжнародного виходу, роумінгу, тощо).
  • Надання повної інформації по всім послугам Вашої організації.
  • Спрощений процес супроводу та зміни умов надання послуг, з можливістю оформлення відповідних звернень в магазинах «Київстар», лише при наявності документа, який посвідчує особу Координатора.
  • Інформування Координаторів щодо всіх новин та змін, які вводяться з метою покращення якості послуг.

* за умови, що на особовому рахунку Клієнта є достатня сума для підключення послуг, що замовляються

А також надаємо системи самообслуговування:

  • «Мій Київстар» — це система самообслуговування бізнес-абонентів. За допомогою системи Ви можете самостійно проглядати узагальнені та деталізовані дані по витратах Вашої організації за надані послуги мобільного зв'язку, контролювати стан Вашого особового рахунку та абонентських номерів. Система «Мій Київстар» для координаторів фіксованого зв'язку доступна лише в разі наявності на ЄДРПОУ організації сервісів мобільного та фіксованого зв'язку.
  • Якщо у Вас, все ж таки, з'явиться необхідність відвідати магазин компанії «Київстар» (наприклад, для замовлення додаткових послуг), ми зробимо все можливе для того щоб зробити процедуру оформлення документів максимально зручною. Для спрощення процедури надання письмових заяв ми рекомендуємо:
  • Під час реєстрації Координатора Вам слід оформити Довіреність на право подавати/отримувати/підписувати заяви, оскільки печатка не завжди може бути вивезена за межі офісу.
  • Для оформлення вказаних у Довіреності документів, Координатору достатньо взяти з собою тільки паспорт, наявність печатки в даному випадку необов'язкова.

Порядок реєстрації Координатора:

  • Заповнити Довіреність , завірити підписом директора та печаткою (при наявності) Вашої організації.
  • Підготувати необхідний пакет документів.
  • Підійти в найближчий Магазин «Київстар» або звернутись до менеджера з обслуговування «Київстар».

 

Пакет документів

Моя реклама

Рекламуйте вашу компанію в інтернеті.

Детальніше

Корпоративна група

Телефонуйте в межах своєї компанії за вигідними тарифами.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Бажаєте підключити новий номер на бізнес-тариф або перейти з передплаченої форми обслуговування?

Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами по номеру, який Ви вказали.

При відправці заявки сталася помилка.