Центр керування M2M

Інформація в будь-якому бізнесі грає ключову роль, як для його розвитку, так і для здійснення контролю, керування ним. Своєчасне отримання інформації дозволяє приймати швидкі управлінські рішення, вчасно підлаштовуватися під зовнішні зміни і реагувати на них. Завдяки М2М-технологіям інформацію можна отримувати в режимі «on-line».

Що таке М2М-технології?

М2М — це технологія, яка надає можливість автоматизації різних технологічних і бізнес-процесів для вивільнення людських ресурсів.

До М2М-рішень можна віднести збір інформації з різних датчиків, установлених у навігатори, ваги, лічильники, касові апарати, рамки відвідування, датчики охорони (датчики відкриття дверей, руху і тривожні кнопки), датчики пожежної сигналізації та ін.

Ми потребуємо М2М, оскільки вони дозволяють знизити витрати на отримання та обробку будь-якої інформації, яка може бути зібрана автоматично.

Сфери застосування

М2М-пристрої застосовуються в сферах, де потрібні особливо ретельний збір і швидка обробка інформації:

Сільське господарство, в якому використовують М2М-рішення при точному землеробстві (для визначення якості грунту та дозованого внесення добрив і насіння), в автопарку (для контролю ПММ та місця розташування транспорту), у вагах, системах пожежної та охоронної безпеки на елеваторах тощо.

Тваринництво, в якому датчики визначають температурний режим, вологість, наявність і якість води і кормових сумішей у тварин, здійснюють навігацію, забезпечують роботу систем пожежної та охоронної безпеки.

Логістика використовує М2М-рішення в GPS-навігаторах для визначення місця розташування автомобіля та маршруту його пересувань, а також рішення для контролю палива, ваги тощо.

Охорона та безпека є найбільш ефективною, якщо використовують М2М-рішення в датчиках сигналізації та позиціонування об’єктів (датчики відкриття / закриття дверей і вікон, датчики руху, обсягу, температури), в системах автомобільної сигналізації тощо.

Енергетика, в якій стали популярними споживчі лічильники використання електроенергії нового покоління, які самостійно відправляють показники енергоспоживання на сервери компаній. Такі лічильники забезпечені SIM-картками М2М. Крім того, М2М-рішення активно використовується на ділянках магістральної мережі, підстанціях та інших об’єктах.

Банки є основними споживачами М2М, використовуючи банкомати, POS-термінали, GPS-трекери для власного транспорту і заставного майна, системи пожежної та охоронної безпеки.

Торгові представники і «польові продажі» у великих компаніях використовують М2М-рішення в планшетах, SIM-картки яких допомагають оперативно замовляти продукцію на кожний об’єкт.

Такі галузі, як рітейл, металургія, гірничо-видобувна промисловість, машинобудування, комунальні компанії, також не залишають без уваги сучасні М2М-технології.

Як це працює?

Датчики, що збирають інформацію, обладнані пристроєм зв’язку стандарту GSM / GPRS. Установлена в цей датчик SIM-картка забезпечує своєчасну передачу інформації в базу даних, яка вказана в програмі датчика.

На сьогоднішній день українські телеком-оператори надають виключно послуги «транспорту» — передачі інформації з точки А в точку В. Такий підхід ставить перед споживачами 2 завдання:

1. Організувати фінансовий контроль.

2. Забезпечити керування пристроями.

Для вирішення цих завдань «Київстар Бізнес» створив інноваційну послугу — «Центр керування M2M», унікальне рішення, що економить Ваш час та людські ресурси.

Фінансовий контроль

Як правило, телеком-оператори, що постачають послуги М2М, виставляють рахунок за використані послуги зв’язку на початку наступного місяця, тобто вже за фактом використання послуг. Аномальні обсяги трафіку, які можуть виникати з причини поновлення прошивки, відсутності зворотного звіту від сервера, збою ПЗ тощо, призводять до великих фінансових втрат. Переміщення пристрою в роумінгову або прикордонну зону, збільшення навантаження (частоти використання) на пристрій і зміна інших зовнішніх факторів також може призвести до незапланованих витрат.

Запобігти появі шокуючих рахунків Ви зможете за допомогою послуги «Центр керування M2M». Вона дозволяє встановити власні правила і сценарії, які будуть автоматично виконуватися при настанні певних подій, з нею можна також налаштувати гнучку схему оповіщення про ту чи іншу подію.

Приклад використання послуги. Для датчика, який в середньому споживає 5 МБ GPRS-трафіку протягом місяця, можна задати правило, згідно з яким Ви будете проінформовані про використання 4,5 МБ, а після використання 6 МБ GPRS-послуги для Вашого пристрою будуть відключені. У такому стані GPRS-послуги залишатимуться до початку наступного календарного місяця, якщо Ви не підключите їх раніше.

Послуга «Центр керування M2M» допоможе запобігти:

• необхідного об’єму трафіку GPRS та SMS, завдяки ліміту по сумі коштів;

• перевитрати грошових коштів;

• зміні IMEI (серійного номера) пристрою і несанкціонованому використанню SIM-картки.

М2М-рішення розраховані на роботу в режимі 24 / 7 / 365 і відстежує дії, а також обсяги споживання трафіку (або грошових затрат) кожної окремої SIM-картки.

Управління пристроями

Автоматизація виробничих процесів важлива для всіх галузей бізнесу. Її правильна організація дозволяє вивільнити людські ресурси, уникнути помилок, пов’язаних з «людським фактором», збирати і обробляти інформацію цілодобово і оперативно, відслідковувати аномальні сплески у споживанні трафіку, за встановленим розкладом готувати звіти на основі завчасно налаштованих параметрів.

Що буде, якщо я цим не скористаюся?

«Поки Ви вагаєтеся в ухваленні рішення, Ваші конкуренти діють».

Які є альтернативи?

Послуга «Центр керування M2M» унікальна на телекомунікаційному ринку України. Аналоги або альтернативи на поточний момент відсутні.

Терміни впровадження

Розгортання даної послуги на підприємстві відбувається протягом одного дня.

Замовлення послуги

Для замовлення послуги просимо звертатися у відділ по роботі з бізнес-клієнтами Київстар. Детальніше — за номером 0 800 305 550.

Комерційний
контакт-центр

Cистема забезпечення та обробки
великої кількості телефонних
викликів за вигiдним тарифом.

Детальніше

Вільний Роумінг

Не ускладнюйте! Дзвінки у роумінгу
1,00 грн/хв Без абонплати.

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр

Замовлення прийнято. Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Сталася помилка, замовлення не прийнято. Спробуйте ще.