Ця послуга дозволяє з ініціативи клієнта тимчасово припинити обслуговування номера на строк до шести місяців із можливістю повторного відновлення обслуговування номера.

При цьому Ваш абонентський номер гарантовано зберігається.

Абонентська плата, що стягується за умовами тарифного плану та додаткових послуг, не буде стягнута тільки у випадку, якщо на перше число місяця абонентський номер уже не обслуговується(можливість здійснювати вихідні телефонні дзвінки відсутня) і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно.

Як підключитися

Щоб подати заявку на «Тимчасове припинення обслуговування» достатньо:

  • звернутися в центр обслуговування абонентів «Київстар» і оформити відповідну заявку;
  • самостійно подати заявку в системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • зателефонувати за номером 477 і подати заявку, скориставшись підказками автоінформатора;
  • звернутись в інформаційно-довідкову службу за номером 0 800 300 466(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

Заявка на тимчасове припинення обслуговування номера може бути виконана, в залежності від Вашого бажання — в будь-який день поточного місяця, або з 1-го числа наступного місяця.

Період, протягом якого обробляється заявка на тимчасове припинення обслуговування номера, залежить від бажаної дати припинення обслуговування. Якщо Ви плануєте,щоб обслуговування абонентського номера було тимчасово припинено:

  • з наступного місяця, то Ваша заявка буде виконана в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00)
  • з дати подання заявки, заявка буде виконана протягом 30 хвилин
  • з будь-якої майбутньої дати поточного місяця, заявка буде виконана в період з 00:00 до 01:00 обраної дати.

Заявка на підключення номера після тимчасового закриття обробляється протягом 30 хвилин для голосових тарифних планів і протягом доби для не голосових тарифних планів.

ЦОА

Для тимчасового припинення обслуговування /відновлення обслуговування номера після тимчасового припинення обслуговування Вам достатньо звернутися в Центр обслуговування абонентів і подати відповідну заяву.
Для оформлення заяви необхідно мати з собою паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію або тимчасове посвідчення особи, видане органами МВС, у випадку крадіжки або втрати національного паспорта України. Підключення номера можливо, незалежно від стану рахунку, для роботи послуг, які підключаються, на рахунку повинна бути сума, що перевищує поріг підключення.

Номер 477

Достатньо зателефонувати за номером 477 з номера, обслуговування якого необхідно тимчасово припинити/ відновити після тимчасового закриття припинення. Після цього, дотримуючись підказок інтерактивного автовідповідача, подати заяву на тимчасове припинення обслуговування номера/ відновлення обслуговування номера.Якщо заявка була подана в останній день місяця, вона буде виконана до кінця доби.
Прийняття заявок на тимчасове припинення обслуговування номера здійснюється до 23:00 останнього дня місяця.
Відновлення обслуговування номера можливе, незалежно від стану рахунку, однак для можливості користуватися послугами, що підключаються, на рахунку повинна бути достатня сума.

Інформаційно-довідкова служба

Координатору з відповідними правами достатньо звернутися в інформаційно-довідкову службу компанії за номером 0 800 300 466(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються), вказати свій пароль і номер телефону, обслуговування якого необхідно тимчасово припинити/відновити.
Відновлення обслуговування номера можливе, незалежно від стану рахунку, однак, для можливості користуватися послугами, що підключаються, на рахунку повинна бути достатня сума.
У нічний час із 1:00 до 3:00 заявки на підключення тимчасове припинення/відновлення обслуговування не виконуються.

Мій Київстар

Щоб подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера, достатньо:

  • Увійти в систему «Мій Київстар» за адресою www.my.kyivstar.ua.
  • Обрати розділ «Послуги та акції» та подати відповідну заявку.

Заявка на тимчасове закриття номера обробляється протягом 30 хвилин.
Повторне підключення номера після тимчасового закриття
Необхідно в системі «Мій Київстар» за адресою www.my.kyivstar.ua зайти в розділ «Послуги та акції» та подати відповідну заяву.

Тарифікація

Щомісячна абонентська плата, грн

5,00

Щомісячна абонентська плата для абонентів — учасниківпрограми лояльності «Золотий абонент», рівня «Gold» і «Platinum», грн

0,00

Тарифи зазначені з урахуванням ПДВ. Додатково стягується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуг без урахування ПДВ.

Переказ коштів

Відтепер з послугою «Переказ коштів» ви можете поповнити рахунок абонентів Київстар та інших мобільних операторів.
Переказ коштів
3,00
грн за переказ
Переказ коштів
*124*[сума]*380[номер]#
Підтвердження переказу
*125#
Перевірити стан рахунку
*111#

Як здійснити переказ?

Наберіть

*124*YYY*380ХХХХХХХХХ#

де YYY – сума переказу, ХХХХХХХХХ – номер абонента, якому Ви бажаєте переказати кошти.




*124#

Як підтвердити переказ?

У випадку переказу суми до 20 грн. (включно), підтвердження не потрібно.

У випадку переказу суми більше 21 грн.: Ви отримаєте відповідь із зазначенням абонентського номера, суми переказу та коду підтвердження переказу. Наприклад: Vy perekazuete YYY grn abonentu 380XXXXXXXXX. Dlya pidtverdzhennyia perekazu naberit ’* 125 # Vartist’ perekazu — 3.00grn..

Перевірте коректність номера телефону та суми, яку ви бажаєте переказати. Якщо все вірно, наберіть команду підтвердження переказу.

Як дізнатись, що кошти надійшли?

Якщо все зроблено вірно, ви отримаєте повідомлення про прийом запиту на переказ коштів: Zapyt pryiniato. Koshty budut’ zarahovani protiagom 5 hvylyn.

Коли кошти будуть переказані з вашого номера на номер іншого абонента, ви отримаєте SMS-повідомлення з підтвердженням переказу та номером операції. SMS про зарахування коштів буде також відправлене абоненту, який отримає гроші.


Більше інформації

Переказ коштів

Відтепер з послугою «Переказ коштів» ви можете поповнити рахунок абонентів Київстар.
Переказ коштів
3,00
грн за переказ
Переказ коштів
*124*[сума]*380[номер]#
Підтвердження переказу
*125#
Перевірити стан рахунку
*111#

Як здійснити переказ?

Наберіть

*124*YYY*380ХХХХХХХХХ#

де YYY – сума переказу, ХХХХХХХХХ – номер абонента, якому Ви бажаєте переказати кошти.




*124#

Як підтвердити переказ?

У випадку переказу суми до 20 грн. (включно), підтвердження не потрібно.

У випадку переказу суми більше 20 грн.: Ви отримаєте відповідь із зазначенням абонентського номера, суми переказу та коду підтвердження переказу. Наприклад: Vy perekazuete YYY grn abonentu 380XXXXXXXXX. Dlya pidtverdzhennyia perekazu naberit ’* 125 # Vartist’ perekazu — 3.00grn..

Перевірте коректність номера телефону та суми, яку ви бажаєте переказати. Якщо все вірно, наберіть команду підтвердження переказу.

Як дізнатись, що кошти надійшли?

Якщо все зроблено вірно, ви отримаєте повідомлення про прийом запиту на переказ коштів: Zapyt pryiniato. Koshty budut’ zarahovani protiagom 5 hvylyn.

Коли кошти будуть переказані з вашого номера на номер іншого абонента, ви отримаєте SMS-повідомлення з підтвердженням переказу та номером операції. SMS про зарахування коштів буде також відправлене абоненту, який отримає гроші.


Більше інформації

SMS за
кордон

Детальніше

Медiа про 3G

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр