Новий тариф «Вільний Київстар»: вигідно, зручно, просто

24 вересня 2013

«Київстар» впроваджує новий тариф «Вільний Київстар». Його особливість у відсутності обов’язкової абонентної плати: клієнт сплачує лише за потрібні йому послуги та лише тоді, коли користується ними. Новий тариф пропонує 200 хвилин для дзвінків у мережі «Київстар» та необмежений інтернет за потреби.

З 1 жовтня 2013 року «Київстар» пропонує новим припейд-абонентам тарифний план «Вільний Київстар». Також він доступний існуючим клієнтам «Київстар» та djuice для переходу. Тарифний план «Вільний Київстар» має регіональні пропозиції, які враховують потреби жителів різних областей України у спілкуванні з абонентами інших мереж зв’язку. Новий тариф не має щоденної абонентської плати: клієнт сплачує за послуги лише тоді, коли користується ними — як дзвінками, так і мобільним інтернетом.

Так, з моменту здійснення клієнтом першого за день дзвінка йому нараховуються 200 хвилин всередині мережі. Плата за такий пакет становить від 0 до 95 копійок залежно від регіональної моделі тарифу — це менше, ніж півкопійки за хвилину. Про закінчення обсягу хвилин абонент інформується заздалегідь, що дозволяє більш ретельно керувати власними коштами. Таким чином, абонент ніколи не сплачуватиме більше свого пакетного тарифу. Пакет 50 або 100 СМС коштує від 50 до 95 копійок відповідно, тобто 1 копійка за 1 повідомлення. Плата за пакет справляється після надсилання першого СМС, а при вичерпанні пакетного обсягу та за потреби нараховується такий самий обсяг повідомлень.

Аналогічний принцип діє щодо тарифікації мобільного інтернету. Так, клієнт тарифного плану «Вільний Київстар» може користуватися інтернетом зі свого телефону, сплачуючи за день користування 50 або 95 копійок залежно від регіональної моделі тарифу. Якщо абонент жодного разу протягом доби не виходив у Мережу, або налаштування його телефону не підтримують мобільний інтернет, плата не справлятиметься.

«Вільний Київстар» — це революційний принцип тарифікації послуг мобільного зв’язку. Він водночас надає великий обсяг послуг за доступною ціною та не зобов’язує користувача сплачувати абонплату, — коментує Святослав Горбань, директор з комерції та стратегічного розвитку. — Ми розробили тарифи з урахуванням нерівномірного використання послуг абонентами: хтось в один день багато дзвонить, в інший — користується мобільним інтернетом, а потім зовсім не включає телефон. «Вільний Київстар» дозволяє абонентам використовувати лише необхідні послуги, не сплачуючи за інші«.

Окрім абонентів передплаченого зв’язку, тарифний план «Вільний Київстар» пропонується клієнтам контрактної форми зв’язку. Він також має регіональні моделі. Контрактні абоненти, які підключають собі «Вільний Київстар», мають можливість заощадити до 19% на зв’язку порівняно з користувачами передплаченої форми.

Усі тарифи наведені в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ.

Умови інших тарифних планів залишаються незмінними. Клієнти, які вже користуються існуючими тарифними планами, можуть здійснити перехід на нові, подавши заявку за номером IVR 477. Вартість переходу складає 0 або 15 гривень, залежно від нинішнього тарифу абонента.