Переадресація виклику

Послуга «Переадресація» дозволить Вам залишатися на зв’язку, де б Ви не знаходилися, та не пропустити важливий дзвінок. Ця послуга надає Вам можливість переадресовувати Ваші вхідні дзвінки на інший номер тоді, коли Ви зайняті, не можете відповісти на виклик або коли Ви перебуваєте за межами покриття мережі «Київстар».

Ви можете переадресувати вхідні виклики, наприклад, на телефон фіксованої мережі, на інший мобільний телефон, на будь-який телефон за кордоном чи на Ваш автовідповідач (послуга «Автовідповідач») для одержання голосових повідомлень.

Умови надання та використання послуги

Ця послуга надається абонентам всіх тарифних пакетів безкоштовно і включена в базовий пакет послуг зв’язку стандарту GSM.

Існує чотири типи переадресації:

  • Безумовна переадресація(переадресовуються всі виклики).
    Кожний вхідний дзвінок автоматично переадресується на обраний Вами телефонний номер. При цьому Ваш мобільний телефон не телефонує. Послуга також діє, коли апарат вимкнений. Режим безумовної переадресації відміняє всі інші режими переадресації. Щоб знову приймати вхідні виклики переадресацію необхідно відмінити.
  • Якщо немає відповіді.
    Переадресація при відсутності виклику означає, що якщо Ви протягом деякого часу не відповідаєте на дзвінок, який надійшов, то виклик автоматично буде направлено на обраний Вами раніше номер.
  • Якщо телефон вимкнено або знаходиться поза зоною покриття.
    Переадресація у випадку недосяжності абонента означає, що якщо Ваш телефон відключений або знаходиться поза зоною дії мережі «Київстар», кожний вхідний дзвінок автоматично переадресується на інший телефонний номер. Коли Ви повертаєтесь в зону дії мережі або коли вмикаєте свій апарат, вхідні дзвінки знову надходять на Ваш мобільний телефон.
  • Якщо лінія зайнята.
    Переадресація у випадку якщо лінія зайнята означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось, і послуга очікування виклику у Вас не активована, замість гудків зайнято вхідний виклик автоматично переадресується на обраний Вами телефонний номер.

Усі види переадресації Ви можете установити за допомогою меню Вашого телефону.

Деякі типи телефонів підтримують також додаткові види переадресації:

  • переадресація факсимільних дзвінків;
  • переадресація передачі даних.

Як скористатися послугою

Щоб користуватися послугою «Переадресація виклику», потрібно зробити налаштування:

  • за допомогою меню мобільного телефону (розділи можуть називатися «Переадресація», «Переведення») необхідно вибрати тип переадресації і внести номер телефону, на який будуть переадресовуватися дзвінки;
  • за допомогою системи "Мій Київстар". Необхідно вибрати розділ "Послуги та акції" - "Управління послугами" - "Базові послуги" - "Переадресація голосових викликів", обрати тип переадресації і внести номер телефону (тільки номери мережі "Київстар"), на який будуть переадресовуватися дзвінки.

або

  • за допомогою спеціальних службових команд (наприкінці яких треба натиснути кнопку виклику):
Тип переадресації Команди
Переадресація викликів
(загальні команди)
Скасувати всі переадресації: ##002#
Скасувати всі умовні переадресації: ##004#
Активувати всі умовні переадресації: **004*Номер#
Безумовна переадресація
(всідзвінки)
Відмінити* безумовну переадресацію: ##21#
Відключити** безумовну переадресацію: #21#
Встановити та включити*** безумовну переадресацію: **21*Номер#
Включити безумовну переадресацію: *21#
Перевірити стан безумовної переадресації: *#21#
Переадресація «немає відповіді»
Відмінити* переадресацію «немає відповіді»: ##61#
Відключити** переадресацію «немає відповіді»: #61#
Встановити та включити*** переадресацію «немає відповіді»: **61*Номер#
Включити переадресацію «немає відповіді»: *61#
Перевірити стан переадресації «немає відповіді»: *#61#
Переадресація «недоступний»
Відмінити* переадресацію «недоступний»: ##62#
Відключити** переадресацію «недоступний»: #62#
Встановити та включити*** переадресацію «недоступний»: **62*Номер#
Включити переадресацію «недоступний»: *62#
Перевірити стан переадресації «недоступний»: *#62#
Переадресація «зайнято»
Відмінити* переадресацію «зайнято»: ##67#
Відключити** переадресацію «зайнято»: #67#
Встановити та включити*** переадресацію «зайнято»: **67*Номер#
Включити переадресацію «зайнято»: *67#
Перевірити стан переадресації «зайнято»: *#67#
Установка часу дзвінка до спрацьовування переадресації «немає відповіді»
Видалити попередню установку: ##61#
Установити час очікування на N=5..30 секунд: **61*Номер**N#
При налаштуванні переадресації «немає відповіді» Ви можете задати час у секундах, який система дає вам на підняття трубки. Якщо за цей час Ви не підняли трубку дзвінок буде переадресовано.
Приклад: **61*+38067 ххххххх**30# — установлює час очікування 30 секунд
* З видаленням із системи номеру, на який була встановлена переадресація.
** Зі збереженням номеру, на який була встановлена переадресація, в системі.
*** Встановити – внести в систему сам номер, на який буде йти переадресація. Включити – активувати саму функцію переадресації на вище вказаний номер.

Тарифікація

Додаткова абонентська плата за дану послугу не стягується. Оплата за хвилину переадресованого дзвінка здійснюється по тарифах вихідного дзвінка в залежності від типу дзвінка і напрямку переадресації (мобільний/в межах України/міжнародний).

Окремо для тарифних планів «Весняний» та «Вільний студент» встановлюється плата за з’єднання переадресованого виклику на телефонні номери абонентів мережі рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар» – 0,25 грн. Тариф наведений з урахуванням усіх податків та зборів.

Послуга "Переадресація виклику" також надається і в роумінгу. Якщо ви встановили безумовний тип переадресації (всі дзвінки), знаходячись в Україні, оплата буде такою ж, як ви би здійснювали вихідний дзвінок в межах України за умовами Вашого тарифного плану. Якщр ви встановили безумовну переадресацію, знаходячись у роумінгу, то оплата за переадресаований виклик знімається як плата за вхідний дзвінок в роумінгу і за вихідний переадресований дзвінок в роумінгу.

При використанні умовного типу переадресації в роумінгу оплата за переадресований виклик стягується як плата за вхідний дзвінок у роумінгу та за вихідний переадресований дзвінок у роумінгу. Саме тому, радимо перед виїздом за кордон уважно перевірити всі типи переадресації, які налаштовані на Вашому мобільному телефоні.

Станом на 02.07.15

SMS за
кордон

Детальніше

Антивизначник
номера

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр