Заміна SIM-карти

У випадку втрати, крадіжки, пошкодження SIM-карти або її блокування в результаті введення неправильного PUK-коду компанія «Київстар» надає можливість відновити її за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається в Магазинах Київстар. Також абоненти, що знаходяться в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові, а й Чернігові, Черкасах, Чернівцях, Миколаєві, Херсоні, Запоріжжі та Полтаві можуть скористатись послугою «Доставка SIM-карти кур’єром», яка дозволяє протягом двох годин з моменту оформлення запиту отримати нову SIM-картку на вказану адресу.

Вартість послуги* «Заміна SIM-карти» становить 25,00 грн. з урахуванням всіх податків та зборів.
При замовленні даної послуги кошти знімаються з рахунку абонентського номера. За відсутності достатньої суми коштів на рахунку його слід поповнити.

* Заміна на SIM-карту іншого формату (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM) безкоштовна. Послуга надається виключно за наявності активної SIM-картки, яка має бути в робочому стані, та на якій чітко зображено всі цифри ICC-коду.

Учасникам програми «Золотий абонент» рівня «Золотий» та «Платиновий», незалежно від дати активації SIM-карти, послуга «Заміна SIM-карти» в магазинах Київстар надається безкоштовно.

Зверніть увагу!

Послуга доступна для всіх існуючих стандартів SIM-карт - MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM

При заміні SIM-карти ваш абонентський номер не змінюється.

При заміні SIM-карти залишок коштів на рахунку абонентського номера зберігається (за винятком вартості послуги із заміни SIM-карти).

Послуги, які було замовлено Вами під час використання загубленої/пошкодженої або украденої SIM-карти, переносяться на нову SIM-карту, виходячи з технічних можливостей, які є в наявності на момент Вашого звернення. Інформація, записана в пам’ять SIM-карти (наприклад, список контактів у записній книжці, що був збережений у пам’яті) відновленню не підлягає.

Гарантійне обслуговування

Гарантійний строк SIM-карти — 2 роки з дати активації абонентського номера. Гарантійна заміна провадиться тільки у випадку, якщо виявлені несправності SIM-карти виникли з вини заводу-виробника.

Гарантійна заміна SIM-карти здійснюється на підставі результатів перевірки її функціональності в Магазині Київстар протягом зазначеного гарантійного строку.

Гарантійна заміна SIM-карти не здійснюється в таких випадках:

  • якщо на якій-небудь частині SIM-карти виявлені тріщини, відколи, подряпини або інші пошкодження, викликані механічними або температурними впливами;
  • якщо виявлені сліди атмосферних опадів, рідини, вологи, масла;
  • якщо SIM-карта була заблокована в результаті 10 спроб введення неправильного PUK-коду.

Гарантійна заміна SIM-карти здійснюється безкоштовно. При заміні SIM-карти абонентський номер не змінюється. При собі слід мати паспорт.

Гарантійний строк обслуговування SIM-карти з моменту її гарантійної або не гарантійної заміни становить 2 роки.

SIM-карта — картка, яка забезпечує Ваш доступ до послуг оператора зв'язку. SIM-карта містить мікросхему, на якій зберігається унікальна інформація: Ваш мобільний номер, персональні коди доступу до послуг мобільного зв'язку та захисту телефону від несанкціонованого використання сторонніми особами тощо.

Самостійна заміна SIM

Загубили SIM-карту? Тепер вам необов’язково йти до магазину Київстар, щоб відновити свій номер і зберегти кошти на рахунку та підключені послуги.

Кілька простих кроків

  1. придбайте будь-який стартовий пакет Київстар
  2. вставте нову SIM-карту в телефон і надішліть запит *111# для активації номера
  3. надішліть запит *245*380ХХXXXXXXX*YYYYYY#, де

    • 380ХХXXXXXXX – номер телефону старої SIM-карти,
    • YYYYYY – 19 цифр ICC-коду або 8 цифр PUK1 вашої старої SIM-карти

  4. заявку на заміну SIM-карти буде виконано через 7 годин, ви дізнаєтесь про це з SMS-повідомлення.

Таким чином ви збережете: номер, тарифний план, кошти на основному та на бонусному рахунках, абонентський стаж, підключені послуги* та акції.

*Якщо за вашим номером підключена послуга «Запасна SIM-картка», при самостійній заміні SIM вона відключиться.

А поки ваша заявка виконується

  • Ви матимете 100 нетарифікованих хвилин на дзвінки в мережі Київстар і 100 нетарифікованих мегабайтів мобільного інтернету. Термін їхньої дії – до виконання заявки. Хвилини та мегабайти списуються згідно з умовами тарифного плану стартового пакета.
  • Перевірити залишок хвилин та мегабайтів можна за допомогою запиту *115#.

Безпека – понад усе

  • Щоб запобігти заміні вашої SIM-картки сторонніми особами, ми ретельно перевіряємо інформацію за вашим номером протягом 7 годин з моменту подачі запиту. Ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM одним зі способів:

    • через запит *245*1#
    • у системі «Мій Київстар»;
    • за номером 0 800 300 466
    • у найближчому магазині Київстар

    Заявку буде виконано протягом 30 хвилин. Зняти блокування ви можете в системі «Мій Київстар», за номером 0 800 300 466 або в найближчому магазині Київстар.

  • Попри високий рівень захисту, ми звертаємо особливу увагу абонентів, які пов’язали свій номер з банківською карткою: PUK-код та серійний номер (ICC) вашої SIM-картки є конфіденційною інформацією. Будь ласка, не повідомляйте її стороннім особам.
  • Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці
  • PUK-код та ICC є на стартовому пакеті.

  • Також PUK-код можна дізнатись, скориставшись наступними рекомендаціями

Зверніть увагу

  • До виконання заявки на заміну вашої SIM-картки не можна поповнювати рахунок нової SIM-картки.
  • Вартість послуги «Самостійна заміна SIM» – 5 грн, тож на рахунку вашої старої SIM-картки має бути більше ніж 5 грн.
  • Якщо ваша стара картка реєструвалась у мережі протягом 7 годин з моменту подачі заявки, на жаль, заявку на відновлення SIM-карти не буде виконано.
  • Протягом доби ви матимете 4 спроби для введення коректного запиту на самостійну заміну SIM-карти.
  • Якщо з моменту активації стартового пакету пройшло більше 7-ми днів, то скористатися послугою «Самостійна заміна SIM» неможливо.
  • Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається абонентам окремої групи тарифних планів з кодом 068.
  • Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається для заміни SIM-карти послуг Інтернет СІМ пара та Запасна SIM-карта.
  • Блокування «Самостійної заміни SIM» підключено за стандартом зареєстрованим абонентам передплаченого зв’язку та користувачам послуги «Ексклюзивний номер».

Гарантійне обслуговування SIM-карти
Негарантійна заміна SIM-карти та відновлення номера

Зверніть увагу!

Послуга доступна для всіх існуючих стандартів SIM-карт - MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM

При заміні SIM-карти Ваш абонентський номер не змінюється.

При заміні SIM-карти залишок коштів на рахунку абонентського номеру зберігається (за виключенням вартості послуги по заміні SIM-карти).

Послуги, замовлені Вами під час користування втраченою/пошкодженою або викраденою SIM-картою, переносяться на нову SIM-карту, виходячи з технічної можливості, наявної на момент Вашого звернення. Інформація, записана в пам'ять SIM-карти (наприклад, список контакти в записній книжці, що були збережені в пам’яті SIM-карти) відновленню не підлягає.

Гарантійний термін на SIM-карту з часу її гарантійної або не гарантійної заміни становить 2 роки.

Улюблені
країни

Детальніше

Поповнюйте без комісії

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр