Переказ коштів

Передплата Контракт Яка різниця?

Загальна інформація про послугу

Послугою можуть скористатись як фізичні так і юридичні особи.

Для фізичних осіб:

  • Контрактний абонент — фізична особа, може переказувати кошти лише між особовими рахунками, що зареєстровані на нього.
  • Максимальна сума переказів (відправка) на добу — 100,00 грн.
  • До цієї групи також належать абоненти — фізичні особи, які входять до складу корпорацій, але мають окремі рахунки, що зареєстровані на їхнє ім’я.

Для юридичних осіб:

  • Контрактний абонент — юридична особа, може відправляти та отримувати кошти в рамках особових рахунків, які належать лише цьому абоненту.
  • Максимальна сума переказу (відправка) разова — 100 грн. Максимальна сума переказів на добу — необмежена.

Як працює послуга

Для того, щоб переказати гроші з одного мобільного рахунку на інший, потрібно:

1. Набрати на мобільному телефоні запит на переказ коштів у вигляді:

*124*ХХХ*380ХХХХХХХХХ# (сума) (номер абонента) .

Після цього ви отримаєте USSD-відповідь* із зазначенням абонентського номера, суми переказу та коду підтвердження переказу (рекомендуємо записати код підтвердження).

Наприклад, Dlja pidtverdgennja perekazy XX grn. abonentu 380XXXXXXXXX naberit’ *125* XXXX#

2.Підтвердити переказ коштів:

Перевірте коректність зазначеного абонентського номера телефону та суми, яку ви бажаєте переказати. У разі, якщо все правильно, наберіть на вашому мобільному телефоні команду підтвердження переказу у вигляді:

*125*XXXX#, де ХХХХ — спеціальний код підтвердження переказу, який ви отримуєте у відповідь на запит, та натисніть .

Підтвердження переказу потрібно відправити протягом 5 хвилин, інакше кошти не будуть переказані. Якщо ви помилилися чи передумали робити переказ, не надсилайте підтвердження і операцію буде скасовано автоматично через 5 хвилин.

Якщо все зроблено правильно, ви отримаєте повідомлення про прийом запиту на переказ коштів: Vash zapyt pryjnjato.

Коли кошти будуть переказані з вашого номера на вказаний вами абонентський номер, вам буде відіслано SMS-повідомлення із підтвердженням переказу та номером операції.

Наприклад, Vy perekazaly XX grn. abonentu 380XXХХХХХХX. ID tranzakcii: XXXXXХХХХХХХ

Також SMS-повідомлення про зарахування коштів буде автоматично відправлено і на абонентський номер, на який ви їх переказали.

Наприклад, Abonent 38XXXХХХХХX popovnyv Vash rahunok na XX grn. ID tranzakcii: XXXXXХХХХХХХ

Увага!

Послуга починає працювати з 9-го числа місяця, наступного за тим, у якому було використано початковий платіж.

Як перевірити стан рахунку

Для того, щоб перевірити стан рахунку, наберіть на вашому мобільному телефоні комбінацію *111# .

Увага! Оновлена інформація про стан вашого рахунку буде доступна протягом 1 години.

Важливо знати

«Київстар» не проводить ніяких заходів (акцій, конкурсів тощо) з використанням послуги переказу коштів та кодів поповнення рахунку. Абонент бере на себе відповідальність за користування послугою переказу коштів та нерозголошення кодів поповнення рахунку стороннім особам.

  1. Послуга активується за письмовою заявою абонента у центрах обслуговування абонентів оператора.
  2. Абонент самостійно визначає, для яких з контрактних телефонних номерів будуть доступними функції відправки та отримання коштів. Для всіх інших телефонних контрактних номерів, що належать абоненту, буде доступною функція отримання коштів.
  3. Мінімальна сума переказу — 5 грн.
  4. Сума переказу має бути кратною 1 гривні (без копійок).
  5. Щоб переказати кошти, відправник повинен мати достатню суму на своєму рахунку. Для здійснення мінімального переказу (5 грн.) потрібно мати на балансі не менше 10,00 грн.
  6. Максимально кількість операцій з отримання коштів на особовий рахунок — 2 рази на добу.
  7. Послуга надається тільки після використання абонентом початкового платежу, внесеному при підключені до мережі.
  8. Кількість операцій з відправки коштів необмежена.

Тарифікація

Тариф на користування послугою «Переказ коштів» для контрактних абонентів становить 0,00 грн.

Детальна інформація

  • 466 (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не тарифікуються);
  • (044) 466-0-466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку або мобільних телефонів інших операторів мобільного зв’язку — згідно з чинними тарифами).

З 10.11.2014 року Абоненти передплаченого зв’язку «Київстар» мають змогу самостійно здійснювати переведення балансу на особові рахунки мобільного зв’язку , абонентів як передплаченого, так і контактного зв’язку Київстар та інших мобільних операторів України (далі – Переказ коштів).

Переказ коштів можливо здійснювати на особові рахунки абонентів наступних операторів:

  1. Київстар
  2. МТС
  3. Life
  4. Інтертелеком
  5. 3Моб
  6. PeopleNet

Загальна інформація про послугу

Ваші близькі можуть поповнювати Ваш мобільний рахунок, якщо у Вас немає можливості зробити це власноручно.
При бажанні Ви можете повністю взяти на себе витрати на мобільний зв’язок членів родини або своїх співробітників, які є абонентами передплаченого зв’язку «Київстар», хоч би як далеко вони не перебували.

Ця послуга особливо корисна для абонентів, які перебувають у роумінгу або живуть у віддаленій місцевості й не мають можливості придбати скретч-картку.

Абонентам, які активували стартовий пакет до 30.09.2013 року включно, послуга буде доступна автоматично. Абоненти, які активували новий стартовий пакет з 01.10.2013 року, зможуть користуватися послугою, коли сума витрат з їх особового рахунку досягне 40 (сорока) гривень з моменту активації стартового пакету. Послуга стає доступною автоматично протягом 2-х діб після досягнення необхідної суми витрат. Абоненти будуть поінформовані про можливість скористатися послугою за допомогою SMS.

Увага! У разі проведення процедури з відновлення терміну дії сім-картки (послуга «Поновлення номеру»), послуга деактивується. При цьому, послуга буде знову активована після того, як сума витрат з рахунку абонентського номеру досягне 40 (сорока) гривень.

Як працює послуга

Для того, щоб переказати гроші з одного мобільного рахунку на інший, потрібно:

  1. Набрати на мобільному телефоні запит на переказ коштів у вигляді:

*124*YYY*380ХХХХХХХХХ# де YYY – сума переказу, ХХХХХХХХХ – номер абонента, якому Ви бажаєте переказати кошти. .

Після цього Ви отримаєте USSD-відповідь* із зазначенням абонентського номера, суми переказу та коду підтвердження переказу (рекомендуємо записати код підтвердження).

Наприклад: Vy perekazuete YYY grn abonentu 380XXXXXXXXX. Dlia pidtverdzhennia perekazu naberit’ *125*ZZZZ#. Vartist’ perekazu — 2.00grn.

  1. Підтвердити переказ коштів:

Перевірте коректність зазначеного абонентського номера телефону та суми, яку Ви бажаєте переказати. У разі, якщо все правильно, наберіть на Вашому мобільному телефоні команду підтвердження переказу у вигляді:

*125*ZZZZ#, де ZZZZ — спеціальний код підтвердження переказу, який Ви отримуєте у відповідь на запит, та натисніть .

Підтвердження переказу потрібно відправити протягом 5 хвилин, інакше кошти не будуть переказані. Якщо Ви помилилися чи передумали робити переказ, не надсилайте підтвердження і операцію буде скасовано автоматично через 5 хвилин.

Якщо все зроблено правильно, Ви отримаєте повідомлення про прийом запиту на переказ коштів: Zapyt pryiniato. Koshty budut’ zarahovani protiagom 5 hvylyn.

Коли кошти будуть переказані з Вашого номера на абонентський номер іншого мобільного оператора, Вам буде відіслано SMS-повідомлення із підтвердженням переказу та номером операції.

Наприклад: Vy perekazaly XXgrn. abonentu 380XXХХХХХХ. ID tranzakcii: XXXXXХХХХХХХ.

Також SMS-повідомлення про зарахування коштів буде автоматично відправлено і на абонентський номер, на який Ви їх переказали.

Наприклад: Запит на поповнення мобільного рахунку 380ХХХХХХХХХ успішно виконано. Збережіть код транзакції ХХХХХХХТакож SMS-повідомлення про зарахування коштів буде автоматично відправлено і на абонентський номер, на який Ви їх переказали.

Наприклад: Abonent 38XXXХХХХХX popovnyv Vash rahunok na XX grn*

*Текст повідомлення залежить від оператора на номер якого здійснено переказ коштів.

Як перевірити стан рахунку

Для того, щоб моментально перевірити стан рахунку, наберіть на Вашому мобільному телефоні комбінацію *111#.

Важливо знати

«Київстар» не проводить ніяких заходів (акцій, конкурсів тощо) з використанням послуги переказу коштів та кодів поповнення рахунку.
Абонент бере на себе відповідальність за користування послугою переказу коштів та нерозголошення кодів поповнення рахунку стороннім особам.

  1. Поповнення рахунків за допомогою нової послуги не виключає використання скретч-карток.
  2. Мінімальна сума переказу — 1 грн.
  3. Сума переказу повинна бути кратною 1 грн (без копійок).
  4. Максимальна сума переказу не повинна перевищувати 200 грн. за номером *124# та на порталі money.kyivstar.ua (Для ТП "Професіонал" - 2997 грн. тільки за номером *124#,.)
  5. Після переказу коштів на рахунку абонента має залишатися сума не менша ніж 3 грн.
  6. Кількість операцій з відправки коштів необмежена.
  7. Отримати гроші на мобільний рахунок можна лише тричі на добу.
  8. Послуга не потребує додаткової настройки телефону.

* USSD — інформація, що з’являється на дисплеї телефону та інформує про виконання переказу чи попереджує про невдалу спробу.

Тарифікація

Вартість кожної транзакції — 3 грн. Тариф зазначено з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду.

Зверніть увагу! Для ТП «Професіонал» вартість переказу за номером *124 – 0 грн.