Поповнення рахунку за допомогою платіжної картки

Поповнити рахунок на довільну суму за допомогою платіжних карт VISA/MasterCard можна:

Для того щоб поповнити рахунок за допомогою IVR-сервісу, зателефонуйте з мобільного телефону на короткий номер 999 і, дотримуючись вказівок голосового меню, поповніть рахунок собі або іншому абоненту. Сервіс обслуговує платіжні карти Visa і MasterCard. Дзвінок за номером 999 не тарифікується, комісія не утримується.

Поповнення за допомогою USSD-меню *151#

Абоненти Київстар та Djuce можуть поповнити мобільний рахунок Київстар або сплатити за послугу «Домашній Інтернет» за домогою USSD-меню.

Для цього необхідно зареєструвати платіжну картку Visa або MasterCard, яка буде використовуватися для оплати, зателефонувавши на безкоштовний номер IVR 989 та чітко дотримуватись вказівок голосового меню.

Для поповнення рахунку необхідно набрати комбінацію *151# і натиснути кнопку «Виклик». В меню, що відобразиться на екрані телефону, необхідно обрати послугу, що буде оплачуватися, внести реквізити для оплати (номер телефону/особового рахунку, суму) та підтвердити оплату паролем, отриманим при реєстрації.

Користування послугою — безкоштовно, комісія з абонента не утримується.


Зверніть увагу, для того, щоб здійснювати платежі, розмір яких перевищуватиме 100 грн., необхідно пройти додаткову верифікацію подзвонивши за номером 989 та виконувати підказки автоінформатора у відповідному розділі голосового меню.

Увага! Абоненти «Київстар», що поповнюють свої абонентські рахунки за допомогою короткого номера 999, за допомогою USSD-меню *151# або через перераховані нижче сайти компанії, одержують наступні бонуси:

Через веб-сайт (з комп’ютера) Через WAP-сайт (з мобільного телефону)

www.kyivstar.ua

www.my.kyivstar.ua

www.starport.com.ua

wap.kyivstar.ua

wap.starport.com.ua

Сума поповнення абонентського рахунку Бонус** (відсоток від суми поповнення)
від 75,00 грн та більше 5%

** - Загальний розмір бонусу, що може бути нарахований по кожному телефонному номеру або особовому рахунку протягом календарного місяця, не може перевищувати 25,00 грн.

Бонуси можна використовувати для наступних телекомунікаційних послуг «Київстар»:

  • Здійснення вихідних дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів телекомунікаційної мережі «Київстар»;
  • Здійснення вихідних дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж фіксованого зв’язку України;
  • Здійснення вихідних дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж інших операторів мобільного (рухомого) зв’язку України;
  • Передавання текстових і мультимедійних повідомлень на телефонні номери абонентів мереж українських операторів рухомого (мобільного) зв’язку, операторів фіксованого зв’язку стандарту CDMA і телефонні номери абонентів мереж іноземних операторів телекомунікацій;
  • Здійснення вихідних дзвінків на телефонні номери мереж іноземних операторів телекомунікацій (винятково за умови користування послугами здійснення міжнародних вихідних дзвінків при здійсненні набору через «+», «00» і користуючись послугою рухомого (мобільного) зв’язку «СтарСвіт»);
  • Здійснення вихідних дзвінків на номери послуги «Автовідповідач»: +38067 775, +38067 777, +38067 2222 775 і +38067 2222 777;
  • Користування традиційним і WAP-доступами до мережі Інтернет із використанням технології CSD та GPRS.
  • Бонусні кошти у контрактних абонентів не використовуються при здійсненні вихідних дзвінків на номери абонентів мережі Life, Beeline, Інтертелеком, Екотел.

Зверніть увагу!

«Київстар» не проводить ніяких заходів (акцій, конкурсів тощо) з використанням кодів поповнення рахунку та послуги поповнення іншого рахунку. Абонент бере на себе відповідальність за користування послугою поповнення іншого рахунку та нерозголошення кодів поповнення рахунку стороннім особам. Дізнайся, як захистити себе та своїх рідних від мобільних шахраїв.