Мій Київстар

Передплата Контракт Яка різниця?
Послуга доступна за адресою:

my.kyivstar.ua

Система «Мій Київстар» дає змогу самостійно керувати своїми витратами на послуги мобільного зв’язку та послугами мобільного зв’язку в режимі онлайн.

Ви отримуєте можливість самостійно:

  • отримувати інформацію щодо детальних витрат на послуги мобільного зв’язку;
  • підключити або відключити послуги мобільного зв’язку;
  • змінювати тарифний план та подавати заявки на участь у акціях.

Ви отримуєте безпечний доступ до структурованої, узагальненої і деталізованої інформації про витрати на мобільний зв’язок та про надані Вам послуги.

Переваги системи

Простий web-інтерфейс, зручна система підказок дають можливість Вам:

  • у режимі реального часу подавати заявку на зміну тарифного плану або на участь у діючих акціях;
  • самостійно змінювати набір послуг мобільного зв’язку, які Ви бажаєте підключити або відключити;
  • переглядати повну й структуровану інформацію про надані послуги мобільного зв’язку, витрати на них та залишок коштів по Вашому абонентському номеру;
  • переглядати деталізовані дані про виклики (дата, напрямок, тривалість, вартість) по Вашому абонентському номеру, що допоможе під час вибору оптимального тарифного плану;
  • аналізувати поточні витрати на послуги мобільного зв’язку та витрати за минулі розрахункові періоди, що допоможе зорієнтуватись, наскільки вигідною для Вас є послуга, яку Ви бажаєте підключити або відключити.

Простота і зручність доступу й користування

  • Система доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень. У зручний для Вас час Ви можете зайти на сайт my.kyivstar.ua та отримати потрібну Вам інформацію, без необхідності звертатися до Інформаційно-довідкової служби компанії «Київстар».
  • Щоб користуватися системою, Вам потрібен лише доступ до мережі Інтернет та browser.

Додаткові можливості

  • Звіти, що формуються в системі, дають змогу відстежити найбільш тривалі розмови; бачити перелік номерів, виклики на які здійснюються найчастіше; отримувати інформацію про найдорожчі виклики, а також отримувати звіти, сформовані за іншими критеріями.
  • Адресна книга користувача, яка міститься у системі, дає змогу в кожній деталізації викликів бачити не просто номери телефонів, а імена своїх співрозмовників, що дуже зручно при проведенні аналізу витрат.
  • У випадку втрати телефону, всі контакти, внесені Вами до Адресної книги системи, будуть збережені і після відновлення номера Ви можете легко поновити їх.

Додаток «Мій Київстар» для ОС Android, Windows та iOS

Мобільний додаток «Мій Київстар» дозволяє самостійно керувати своїми витратами та послугами мобільного зв'язку всім абонентам мережі «Київстар», а також послугою «Домашній Інтернет» в режимі он-лайн.

Зручний, оновлений інтерфейс додатку дозволить легко управляти витратами на послуги зв’язку, підключати доступні Вам послуги, подавати заявки на участь в акціях, переглядати звіти щодо здійснених дзвінків та багато іншого.


Завантажити безкоштовний додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play, Windows Phone Store, App Store або на сайті appclub.com.ua.

Тарифи

Абонентська плата за користування системою та плата за підключення системи «Мій Київстар» відсутні. Користувачі системи оплачують лише одержання інформації в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати».

Відразу після реєстрації в системі, Вам надається можливість отримувати інформацію про виклики в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати» за пільговим тарифом — 1 грн. за кожний запит* деталізації викликів. Пільговий тариф діє до кінця місяця з дня реєстрації та впродовж наступного календарного місяця.

Після закінчення дії пільгового тарифу, вартість першого запиту деталізації викликів в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати», становить 5 грн. Кожний наступний запит деталізації викликів в даному підрозділі, здійснений впродовж того ж місяця, оплачується за тарифом 1 грн.

* тут і далі запитом вважається підтвердження абонентом згоди оплатити деталізацію викликів в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати» після попередження про те, що отримання такої інформації платне. Абонент отримує попередження про вартість деталізації викликів, увійшовши у розділ «Витрати», підрозділ «Виклики за поточний місяць».

Увага!

  • Усі тарифи наведені з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір у Пенсійний фонд у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
  • При наданні деталізованої інформації, плата стягується з рахунка абонентського номера, щодо якого надається інформація.
  • Дані за попередні два дні не відображаються в деталізації викликів за поточний місяць.
  • Ви отримуєте доступ до інформації про витрати на послуги мобільного зв’язку, починаючи з дати реєстрації в системі. Інформація про витрати (деталізації викликів, нарахувань, звіти тощо) за періоди до дати Вашої реєстрації в системі, не надається.

Як стати користувачем системи

Для того, щоб стати користувачем системи «Мій Київстар»:

  • Завітайте на сторінку my.kyivstar.ua або відвідайте Центр обслуговування абонентів «Київстар» та скористайтеся інформаційними кіосками.
  • Зайдіть у розділ «Реєстрація» і у реєстраційній формі введіть Ваш абонентський номер у форматі +380ХХХХХХХХХ.
  • Для реєстрації введеного абонентського номера наберіть на своєму телефоні комбінацію *100*88*код# (кодом є цифри, зазначені на малюнку у розділі «Реєстрація»).
  • Після того, як на вказаний Вами номер надійде інформація щодо прийняття запиту на реєстрацію, натисніть у системі кнопку «Зареєструватися».
  • Якщо всі дії було виконано коректно,на вказаний Вами абонентський номер надійде SMS із логіном та паролем для доступу до системи. Строк дії логіну та пароля — 2 доби.

В подальшому Ви можете користуватися як web-версією системи на сайті www.my.kyivstar.ua так і wap-версією за адресою wap.my.kyivstar.ua з мобільного телефону.

Увага!

Інформація про сумарні витрати на послуги мобільного зв'язку, з моменту реєстрації в системі буде доступна Вам за останні шість місяців. Інформація про витрати (деталізація нарахувань, звіти тощо) за будь-які періоди до дати реєстрації в системі, не надається. Дана інформація зберігається в системі від дати реєстрації, але не більше шести місяців.

Якщо Ви не користувались системою самообслуговування «Мій Київстар» більше, ніж 6 місяців (180 днів), то Ваш профіль буде видалений із системи без збереження даних.

Захищеність даних

  • У системі використовується протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
  • Проектування та установка всього програмного й технічного комплексу виконувалася на базі професійного та високоякісного устаткування вітчизняних та зарубіжних виробників.
  • Дізнайся, як захистити себе та своїх рідних від мобільних шахраїв.

Ви отримуєте можливість самостійно:

  • отримувати інформацію щодо детальних витрат на послуги мобільного зв’язку;
  • підключити або відключити послуги мобільного зв’язку;
  • змінювати тарифний план та подавати заявки на участь у акціях.

Ви отримуєте безпечний доступ до структурованої, узагальненої і деталізованої інформації про витрати на мобільний зв’язок та про надані Вам послуги.

Переваги системи

Простий web-інтерфейс, зручна система підказок дають можливість Вам:

  • у режимі реального часу подавати заявку на зміну тарифного плану або на участь у діючих акціях;
  • самостійно змінювати набір послуг мобільного зв’язку, які Ви бажаєте підключити або відключити;
  • переглядати повну й структуровану інформацію про надані послуги мобільного зв’язку, витрати на них та залишок коштів по Вашому абонентському номеру та по особовому рахунку;
  • переглядати деталізовані дані про виклики (дата, напрямок, тривалість, вартість) по Вашому абонентському номеру, що допоможе під час вибору оптимального тарифного плану;
  • аналізувати поточні витрати на послуги мобільного зв’язку та витрати за минулі розрахункові періоди, що допоможе зорієнтуватись, наскільки вигідною для Вас є послуга, яку Ви бажаєте підключити або відключити.

Простота і зручність доступу й користування

  • Система доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень. У зручний для Вас час Ви можете зайти на сайт my.kyivstar.ua та отримати потрібну Вам інформацію, без необхідності звертатися до Інформаційно-довідкової служби компанії «Київстар» або Центру обслуговування абонентів.
  • Щоб користуватися системою, Вам потрібен лише доступ до мережі Інтернет та браузер.

Додаткові можливості

  • Звіти, що формуються в системі, дають змогу відстежити найбільш тривалі розмови; бачити перелік номерів, виклики на які здійснюються найчастіше; отримувати інформацію про найдорожчі виклики, а також отримувати звіти, сформовані за іншими критеріями.
  • Адресна книга користувача, яка міститься у системі, дає змогу в кожній деталізації викликів бачити не просто номери телефонів, а імена своїх співрозмовників, що дуже зручно при проведенні аналізу витрат.
  • У випадку втрати телефону, всі контакти, внесені Вами до Адресної книги системи, будуть збережені та після відновлення номера Ви зможете легко поновити їх.

Додаток «Мій Київстар» для ОС Android, Windows та iOS

Мобільний додаток «Мій Київстар» дозволяє самостійно керувати своїми витратами та послугами мобільного зв'язку всім абонентам мережі «Київстар», а також послугою «Домашній Інтернет» в режимі он-лайн.

Зручний, оновлений інтерфейс додатку дозволить легко управляти витратами на послуги зв’язку, підключати доступні Вам послуги, подавати заявки на участь в акціях, переглядати звіти щодо здійснених дзвінків та багато іншого.


Завантажити безкоштовний додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play, Windows Phone Store, App Store або на сайті appclub.com.ua.

Тарифи

Абонентська плата за користування системою «Мій Київстар» та плата за підключення відсутні. Користувачі системи оплачують лише одержання інформації в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати».

Відразу після реєстрації в системі, Вам надається можливість отримувати інформацію про виклики в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати» за пільговим тарифом — 1 грн. за кожний запит* деталізації викликів. Пільговий тариф діє до кінця місяця з дня реєстрації та впродовж наступного календарного місяця.

Після закінчення дії пільгового тарифу, вартість першого запиту деталізації викликів в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати», становить 5 грн. Кожний наступний запит деталізації викликів в даному підрозділі, здійснений впродовж того ж місяця, оплачується за тарифом 1 грн.

*тут і далі запитом вважається підтвердження абонентом згоди оплатити деталізацію викликів в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати» після попередження про те, що отримання такої інформації платне. Абонент отримує попередження про вартість деталізації викликів за поточний місяць, увійшовши у розділ «Витрати», підрозділ «Виклики за поточний місяць».

Увага!

  • Усі тарифи наведені з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір у Пенсійний фонд у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
  • При наданні деталізованої інформації плата стягується з рахунка абонентського номера, щодо якого надається інформація.

Як стати користувачем системи

Для того, щоб стати користувачем системи «Мій Київстар»:

  • Завітайте на сторінку my.kyivstar.ua або відвідайте Центр обслуговування абонентів «Київстар» та скористайтеся інформаційними кіосками.
  • Зайдіть у розділ «Реєстрація» і у реєстраційній формі введіть Ваш абонентський номер у форматі +380ХХХХХХХХХ.
  • Для реєстрації введеного абонентського номера наберіть на своєму телефоні комбінацію *100*88*код# (кодом є цифри, зазначені на малюнку у розділі «Реєстрація»).
  • Після того, як на вказаний Вами номер надійде інформація щодо прийняття запиту на реєстрацію, натисніть у системі кнопку «Зареєструватися».
  • Якщо всі дії було виконано коректно,на вказаний Вами абонентський номер надійде SMS із логіном та паролем для доступу до системи. Строк дії логіну та пароля — 2 доби.
  • Якщо на Вашому особовому рахунку зареєстровано декілька абонентських номерів, то для доступу до витрат по цих номерах у системі реєструється кожен такий абонентський номер.
  • Якщо Ви, як власник особового рахунку, бажаєте отримати єдиний логін та пароль для доступу до інформації по всіх абонентських номерах на одному особовому рахунку, Вам потрібно звернутися до Центру обслуговування абонентів та подати заяву на відкриття такого доступу. Після обробки заяви логін та пароль будуть надіслані Вам на вказаний у заяві абонентний номер. Якщо такий номер уже був зареєстрований у системі раніше і у Вас є логін та пароль для доступу до даних по цьому номеру, то Ви можете використовувати саме ці пароль та логін для доступу до інформації по всіх номерах на Вашому особовому рахунку.

В подальшому Ви можете користуватися як web-версією системи на сайті www.my.kyivstar.ua так і wap-версією за адресою wap.my.kyivstar.ua з мобільного телефону.

Увага!

Після реєстрації в системі, Ви можете отримати інформацію про виклики і витрати за попередні періоди в межах 1 року (за умови, що даний період номер не обслуговувався на умовах передплаченого зв'язку).

Якщо Ви не користувались системою самообслуговування «Мій Київстар» більше, ніж 6 місяців (180 днів), то Ваш профіль буде видалений із системи без збереження даних.

Захищеність даних

  • У системі використовується протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
  • Проектування та установка всього програмного й технічного комплексу виконувалася на базі професійного та високоякісного устаткування вітчизняних та зарубіжних виробників.