Найчастіші питання стосовно мобільного Інтернету

Як налаштувати телефон
  1. Мій телефон підтримує GPRS. Що мені потрібно зробити, щоб виходити в Інтернет за допомогою мобільного телефону?
    • На Вашому номері повинна бути підключена послуга GPRS та зроблені налаштування в телефоні. Послуга GPRS підключається при активації номеру. Перевірити статус послуги GPRS можна, набравши з телефону комбінацію *100*11*2#
  1. Як я можу дізнатись чи є автоматичні налаштування для доступу в Інтернет для моєї моделі телефону?
    • Щоб замовити автоматичні налаштування для доступу до Інтернету, потрібно відправити SMS з текстом 4 на номер 4660. У випадку, якщо для даної моделі телефону немає автоматичних налаштувань (про це Ви будете поінформовані в SMS з номера 4660), Ви можете налаштувати телефон вручну.
  1. Я замовив автоматичні налаштування для доступу до Інтернету. Як ними скористуватись?
 
  • Налаштування прийдуть протягом 30 хвилин після замовлення.
  • Збережіть їх та активуйте профіль з даними налаштуваннями.
  • Вимкніть і ввімкніть телефон, щоб налаштування запрацювали.
  1. Я отримав в SMS ручні налаштування для доступу до Інтернету. Що робити далі?
 
  • Перепишіть параметри з SMS на папір.
  • Створіть у телефоні новий профіль і в данні профілю введіть інформацію з SMS.
  • Активуйте створенний профіль з налаштуваннями.
  • Вимкніть і ввімкніть телефон, щоб налаштування запрацювали.
  1. У мене телефон з ОС Android/iOS. Чи є якісь особливості в налаштуванні телефону для доступу до Інтернету?
    • Для входу в Інтернет в телефоні повинна бути ввімкнена функція «Передача даних». В телефонах на базі ОС Android вона знаходиться в Налаштуваннях (Settings), в iOS – в Основні налаштування (General) / Сотові дані(Cellular Data) чи Мережа (Network).
Я користувач мобільного Інтернету, але іноді в мене виникають труднощі
  1. Раніше я успішно заходив в Інтернет. Сьогодні вже протягом довгого часу не можу скористатися послугою. Що мені робити?
 
  • Спробуйте вимкнути телефон на декілька секунд та знову ввімкнути. Повторіть спробу ввійти в Інтернет повторно. У випадку невдачі, перевірте основні параметри доступу до Інтернету:
    • Повинна бути прописана точка доступу:
      для абонентів предплаченого зв'язку Київстар: www.ab.kyivstar.net;
      для коритсувачів послуги "Мобільний Інтернет XL": xl.kyivstar.net.
    • Повинен бути активований відповідний профіль
    • Повинна бути ввімкнена функція «Передача даних».
  1. Я успішно користуюсь доступом до Інтернет, але не можу зайти на один сайт (чи групу ресурсів). Що мені робити?
 
  • Перевірте правильність адреси сайту.
  • В налаштуваннях інтернет-браузеру видаліть "Cookie" та "Тимчасові файлі Інтернету", очистіть кеш-пам'ять (обов'язково після видалення перезапустіть веб-браузер). Якщо доступу все ще немає - спробуйте зайти на ресурс пізніше.
  1. Я успішно заходжу в Інтернет через Оперу, але не можу нічого закачати. Чому?
    • При спробі завантажити контент Опера використовує внутрішній інтернет-браузер телефону, який може бути не налаштований для доступу до Інтернету або налаштований некоректно. Для внутрішнього браузера слід зробити активним відповідний профіль налаштувань.
    • Якщо Ви впевнені, що налаштування внутрішнього браузера встановлені коректно, зверніться, будь ласка, до Центру обслуговування абонентів з телефоном. Співробітник компанії «Київстар» перевірить налаштування в телефоні та допоможе вирішити питання.
  1. Я користуюсь Інтернетом та нормально закачую файли, але не можу скачати певний контент, що мене цікавить.
    • Така ситуація може бути пов'язана як з інтернет-сайтом, з якого не вдається завантажити контент, так і з самим контентом ("битий" файл, тип файлу не підтримується телефоном). Спробуйте скачати інший контент чи скористатись альтернативним ресурсом для завантаження.
  1. Чому при доступі на один сайт у мене довго завантажується сторінка?
    • Швидкість передачі даних залежить як від роботи мережі, так і від обмежених можливостей ресурсу, до якого Ви хочете отримати доступ (через велику кількість відвідувачів сайту знижується швидкість завантаження). Якщо при доступі на інші сайти швидкість не знижується, значить, ця ситуація стосується роботи інтернет-ресурсу, який Вас цікавить.
    • Якщо Ви часто заходите на сайти, не оптимізовані під мобільні пристрої, для прискорення завантаження сторінок скористайтесь спеціальним браузером Opera Mini, який зменшує обсяг трафіку.
Інші корисні поради
  1. Я скоро поїду за кордон. Чи потрібно міняти налаштування в телефоні, щоб користуватись Інтернетом у роумінгу?
    • Вносити будь-які зміни в налаштування телефону не потрібно, тільки впевніться, що функція «Передача даних» ввімкнена. В телефонах на базі Android вона знаходиться в Налаштуваннях, в iOS – в Основні налаштування / Сотові дані чи Мережа.
  1. Я чув, що заходити в Інтернет у роумінгу дуже дорого. Як я можу зменшити витрати, користуючись послугою за кордоном?
    • Ви можете абсолютно безкоштовно підключити на свій номер роумінг-пакет, що дозволить суттєво знизити витрати на Інтернет у роумінгу, і платити тільки в ті дні, коли ним користуєтесь. Замовити пакет заздалегідь можна, знаходячись в Україні.
    • Детально з умовами послуги «Вільний роумінг» Ви можете ознайомитись тут.
  1. На рахунку мого контрактного номера не було грошей. Я поповнив рахунок - грошей достатньо, але зайти в Інтернет не можу. Чому?
    • У контрактних абонентів послуга GPRS підключається протягом 5-10 хв. після поповнення рахунку. Але після цього для можливості зайти в Інтернет потрібно обов’язково вимкнути і ввімкнути телефон.
  1. У мене телефон з двома SIM-картками. Використовуючи SIM-картку Київстар, я не можу зайти в Інтернет, при цьому з іншою SIM-карткою все працює нормально. Як мені зайти в Інтернет з номера Київстар?
    • Необхідно перевірити правильність налаштувань, зробити активним профіль для SIM-картки Київстар і перезавантажити телефон. Якщо це не дасть результатів, спробуйте переставити SIM-картку в інший слот і зробити активним профіль налаштувань для цього слоту, використовуючи інструкцію до телефону.

Мобільні
Гроші

Детальніше

Заміна SIM-карти
самостійно

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр