Автовідповідач

Не пропускайте жодного важливого дзвінка!
Ваш персональний автовідповідач запропонує абонентові залишити для вас голосове повідомлення, якщо ви спілкуєтесь з іншою людиною або ваш телефон знаходиться поза мережею.

Переваги

  • Безкоштовне підключення.
  • Ви самі визначаєте, коли працюватиме ваш автовідповідач (телефон поза мережею, немає відповіді, зайнято).
  • Вам завжди зможуть передати важливу інформацію, залишивши голосове повідомлення.
  • Ви одержите SMS про те, що на автовідповідачі є нові повідомлення.
  • Ви можете будь-коли призупинити роботу вашої голосової скриньки, просто вимкнувши переадресацію на автовідповідач.
  • Можливість отримувати голосові повідомлення у вигляді MMS.

Як підключити послугу

Щоб активувати безкоштовний «Автовідповідач», просто встановіть переадресацію на номер послуги +38 067 222 27 71.

Щоб відключити послугу, вимкніть переадресацію у налаштуваннях вашого телефону або скористайтесь кодом ##002#

Як користуватись Автовідповідачем

Щоб прослухати голосове повідомлення, зателефонуйте 775 (безкоштовно в мережі «Київстар»).

Усі голосові повідомлення зберігаються 1 добу (базова версія) та 30 днів (преміум-версія).

Змінити базову версію «Автовідповідача» на преміум-версію можна безкоштовно за номером 477*33.

Як встановити переадресацію

Встановити переадресацію можна в меню телефону (дивіться в інструкції до свого мобільного). Номер для переадресації на послугу «Автовідповідач»: +38 067 222 27 71. Також її можна ввімкнути за допомогою спеціальних кодів.

Умова переадресації в базовій та преміум-версії Код
Коли лінія зайнята **67*+380672222771#
Якщо не встигли відповісти на дзвінок протягом 30 сек (5, 10, 30 на вибір) **61*+380672222771**30#
Якщо перебуваєте поза зоною досяжності або телефон вимкнено **62*+380672222771#
Безумовна переадресація всіх дзвінків **21*+380672222771#
Скасувати всі види переадресації ##002#

Порада: запишіть ці коди в пам'ять телефону або SIM-карти, наприклад, під назвами «Зайнято» або «Вимкнено» тощо.

Автовідповідач у вигляді MMS

Ви отримуєте голосові повідомлення у вигляді MMS з прикріпленим звуковим файлом одразу на свій телефон. При цьому непотрібно телефонувати 775, а повідомлення зберігатимуться в пам'яті вашого мобільного.

Одержувати голосові повідомлення через MMS можна, якщо:

  • ви користуєтеся послугою «Автовідповідач»;
  • ви користуєтеся послугою MMS;
  • модель вашого телефону дозволяє відтворювати звукові файли формату AMR.

Як підключити

  1. Зателефонуйте 477*33 (з мобільних номерів Київстар дзвінки не тарифікуються).
  2. Оберіть у меню послуги «Автовідповідач» пункт «Зробіть ваш автовідповідач більш зручним».

Як це працює

Після того, як вам залишать повідомлення на автовідповідач, ви отримаєте MMS із прикріпленим аудіо-файлом (голосовим повідомленням) та малюнком. ММS приходить з номера абонента, що залишив для вас повідомлення.

Після прослуховування аудіо-файлу голосове повідомлення видаляється з автовідповідача та зберігається лише у вигляді MMS в пам'яті вашого телефону. Якщо ви не прослухаєте аудіо-файл (наприклад, випадково видалите MMS), повідомлення буде недоступно за номером 775.

Преміум-версія Автовідповідача

До всі переваг базової версії послуги додається можливість прослухати ваші повідомлення з будь-якого мобільного чи стаціонарного телефону. Також ви зможете записати індивідуальне привітання, яке почують ваші знайомі та друзі. Усі повідомлення користувачів преміум-версії Автовідповідача зберігаються 30 днів.

Як підключити

  1. 1) Зателефонуйте на номер 477*33 або скористайтесь системою самообслуговування Мій Київстар.
  2. 2) Після SMS-підтвердження налаштуйте автовідповідач таким чином:
    • зателефонуйте 775, введіть пароль 4444 та натисніть #;
    • прослухайте загальну інструкцію користувача;
    • встановіть власний пароль (4—6 символів);
    • запишіть особисте привітання.

Як користуватись

Прослуховування повідомлень

  1. Зі свого мобільного: зателефонуйте за номером 775, введіть свій пароль та натисніть #.
  2. З будь-якого іншого мобільного або стаціонарного телефону:
    • наберіть номер +38 067 222 27 75;
    • введіть ваш мобільний номер без префікса +380 (9 цифр) або без префікса +38 (10 цифр), наприклад: 674660466 або 0674660466;
    • введіть ваш пароль та натисніть #.
  3. 3) Якщо ви в роумінгу: наберіть номер +38 067 222 27 75 (тільки для користувачів Преміум-версії Автовідповідача), введіть ваш мобільний номер, потім пароль та натисніть #.

Основні дії з повідомленнями

  1. – прослухати повідомлення повторно
  2. – видалити і перейти до наступного
  3. – зберегти і перейти до наступного
  4. – прослухати номер абонента, що залишив повідомлення

Усі голосові повідомлення зберігаються 30 днів. Надсилати голосові повідомлення можна тільки на номери абонентів Київстар. Вартість дзвінка за номером +38 067 222 27 75 для абонентів інших операторів мобільного зв'язку сплачується згідно з тарифами відповідних операторів.

Тарифікація

Послуга Базова версія Преміум-версія
Підключення послуги, грн 0 0
Абонентна плата за користування «Автовідповідачем», грн/день 0,00 0,30
Абонентна плата за використання функції «Автовідповідач у вигляді MMS», грн/день 0,10 0,10
Вартість дзвінка на номери 775, +38 067 222 27 75 у мережі «Київстар», грн/хв 0 0
Плата за з'єднання при дзвінках на номери послуги 775, +38 067 222 27 75 у мережі «Київстар», грн 0 0
Вартість вхідного MMS функції «Автовідповідач у вигляді MMS», грн 0 0

Тарифікація дзвінка на номер абонента, у якого спрацьовує «Автовідповідач»:

  • Для абонентів Київстар. Згідно з умовами тарифного плану, як дзвінок на номер Київстар. Тарифікація починається з 5-ої секунди (секунди з 1-ої по 4-у не тарифікуються).
  • Для абонентів інших операторів мобільного зв'язку. Згідно з умовами їхніх тарифних планів, як дзвінок на номер абонента Київстар.

Зверніть увагу! Якщо ви перебуваєте в роумінгу, дзвінок за номером +38 067 222 27 75 з вашого мобільного телефону сплачується згідно з тарифом дзвінка на мобільний телефон мережі «Київстар» з роумінгу. Вартість дзвінка за номером +38 067 222 27 75 для абонентів інших операторів мобільного зв'язку сплачується згідно з тарифами відповідних операторів.

Усі тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ та збору Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуг без урахування ПДВ.

Переваги

  • Безкоштовне підключення.
  • Ви самі визначаєте, коли працюватиме ваш автовідповідач (телефон поза мережею, немає відповіді, зайнято).
  • Вам завжди зможуть передати важливу інформацію, залишивши голосове повідомлення.
  • Ви одержите SMS про те, що на автовідповідачі є нові повідомлення.
  • Ви можете будь-коли призупинити роботу вашої голосової скриньки, просто вимкнувши переадресацію на автовідповідач.
  • Можливість отримувати голосові повідомлення у вигляді MMS.
Як підключити послугу:

Щоб активувати безкоштовний «Автовідповідач», просто встановіть переадресацію на номер послуги +38 067 222 27 71.

Щоб відключити послугу, вимкніть переадресацію у налаштуваннях вашого телефону або скористайтесь кодом ##002#

Як користуватись Автовідповідачем:

Щоб прослухати голосове повідомлення, зателефонуйте 775 (безкоштовно в мережі «Київстар»).

Усі голосові повідомлення зберігаються 1 добу (базова версія) та 30 днів (преміум-версія).

Змінити базову версію «Автовідповідача» на преміум-версію можна безкоштовно за номером 477*33.

Як встановити переадресацію:

Встановити переадресацію можна в меню телефону (дивіться в інструкції до свого мобільного). Номер для переадресації на послугу «Автовідповідач»: +38 067 222 27 71. Також її можна ввімкнути за допомогою спеціальних кодів.

Умова переадресації в базовій та преміям-версії Код
Коли лінія зайнята **67*+380672222771#
Якщо не встигли відповісти на дзвінок протягом 30 секунд (5, 10, 30 на вибір) **61*+380672222771**30#
Якщо перебуваєте поза зоною досяжності або телефон вимкнено **62*+380672222771#
Безумовна переадресація всіх дзвінків **21*+380672222771#
Скасувати всі види переадресації ##002#

Порада: запишіть ці коди в пам'ять телефону або SIM-карти, наприклад, під назвами «Зайнято» або «Вимкнено» тощо.

Автовідповідач у вигляді MMS

Ви отримуєте голосові повідомлення у вигляді MMS з прикріпленим звуковим файлом одразу на свій телефон. При цьому непотрібно телефонувати 775, а повідомлення зберігатимуться в пам'яті вашого мобільного.

Одержувати голосові повідомлення через MMS можна якщо:

  • ви користуєтеся послугою «Автовідповідач»;
  • ви користуєтеся послугою MMS;
  • модель вашого телефону дозволяє відтворювати звукові файли формату AMR.

Як підключити:

  1. Зателефонуйте 477*33 (з мобільних номерів Київстар дзвінки не тарифікуються).
  2. Оберіть у меню послуги «Автовідповідач» пункт «Зробіть ваш автовідповідач більш зручним».

Як це працює:

Після того, як вам залишать повідомлення на автовідповідач, ви отримаєте MMS із прикріпленим аудіо-файлом (голосовим повідомленням) та малюнком. ММS приходить з номера абонента, що залишив для вас повідомлення.

Після прослуховування аудіо-файлу голосове повідомлення видаляється з автовідповідача та зберігається лише у вигляді MMS в пам'яті вашого телефону. Якщо ви не прослухаєте аудіо-файл (наприклад, випадково видалите MMS), голосове повідомлення буде недоступно за номером 775.

Преміум-версія Автовідповідача

До всі переваг базової версії послуги додається можливість прослухати ваші повідомлення з будь-якого мобільного чи стаціонарного телефону. Також ви зможете записати індивідуальне привітання, яке чутимуть ваші знайомі та друзі. Усі повідомлення користувачів преміум-версії Автовідповідача зберігаються 30 днів.

Як підключити:

  1. Зателефонуйте на номер 477*33 або скористайтесь системою самообслуговування Мій Київстар.
  2. Після SMS-підтвердження налаштуйте автовідповідач таким чином:
    • зателефонуйте 775, введіть пароль 4444 та натисніть #;
    • прослухайте загальну інструкцію користувача;
    • встановіть власний пароль (4—6 символів);
    • запишіть особисте привітання.
Як користуватись:

Прослуховування повідомлень

  1. Зі свого мобільного: зателефонуйте за номером 775, введіть свій пароль та натисніть #.
  2. З будь-якого іншого мобільного або стаціонарного телефону:
    • наберіть номер +38 067 222 27 75;
    • введіть ваш мобільний номер без префікса +380 (9 цифр) або без префікса +38 (10 цифр), наприклад: 67 4660466 або 067 4660466;
    • введіть ваш пароль та натисніть #.
  3. Якщо ви в роумінгу: наберіть номер +38 067 2222 775, введіть ваш мобільний номер, потім пароль та натисніть #.

Основні дії з повідомленнями:

  1. – прослухати повідомлення повторно
  2. – видалити і перейти до наступного
  3. – зберегти і перейти до наступного
  4. – прослухати номер абонента, що залишив повідомлення

Усі голосові повідомлення зберігаються 30 днів. Надсилати голосові повідомлення можна тільки на номери абонентів Київстар. Вартість дзвінка за номером +380 67 222 2775 для абонентів інших операторів мобільного зв'язку сплачується згідно з тарифами відповідних операторів.

Тарифікація

Послуга Базова версія Преміум-версія
Підключення послуги, грн 0 0
Абонентна плата за користування «Автовідповідачем» для всіх ТП,
крім зазначених нижче, грн/місяць
0 8,5
Абонентна плата за користування «Автовідповідачем» для ТП «Все за 65»,
«Все за 90», «Все за 110», «Все за 125»,«Все за 160», «Все за 175»,«Все за 300», «3G Бізнес 60»,
«3G Бізнес 120», «3G Бізнес 180», «3G Бізнес 300», грн/місяць
0 10,00
Абонентна плата за користування «Автовідповідачем» для ТП «Необмежений»,
«Оптимальний», «Необмежений 2005», «Необмежений Легкий», «Необмежений Зручний»,
«Необмежений + Інтернет», «Необмежений + СтарСвіт», «Необмежений VIP», «Абсолютний Необмежений», «Необмежений Легкий +», «Необмежений простір», «Необмежений Ексклюзивний», грн/місяць
2,00 2,00
Абонентна плата за використання функції «Автовідповідач у вигляді MMS», грн/місяць 2,00 2,00
Вартість дзвінка на номери 775, +38 067 222 27 75 у мережі «Київстар», грн/хв 0 0
Плата за з'єднання при дзвінках на номери послуги 775, +38067 222 27 75 у мережі «Київстар», грн 0 0
Вартість вхідного MMS функції «Автовідповідач у вигляді MMS», грн 0 0

Тарифікація дзвінка на номер абонента, у якого спрацьовує «Автовідповідач»:

  • Для абонентів Київстар. Згідно з умовами тарифного плану, як дзвінок на номер Київстар. Тарифікація починається з 5-ої секунди (секунди з 1-ої по 4-у не тарифікуються).
  • Для абонентів інших операторів мобільного зв'язку. Згідно з умовами їхніх тарифних планів, як дзвінок на номер абонента Київстар.

Зверніть увагу! Якщо ви перебуваєте в роумінгу, дзвінок за номером +38 067 222 27 75 з вашого мобільного телефону сплачується згідно з тарифом дзвінка на мобільний телефон мережі «Київстар» з роумінгу. Вартість дзвінка за номером +38 067 222 27 75 для абонентів інших операторів мобільного зв'язку сплачується згідно з тарифами відповідних операторів.

Усі тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуг без урахування ПДВ.

Заміна SIM-карти
самостійно

Детальніше

SMS за
кордон

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр