Самообслуговування

Корисні номери

Сервісні номери «Київстар»

Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «Київстар» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:

  • 0 800 300 466(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

Телефони служб екстреного виклику

У випадках, коли необхідно терміново викликати спеціальні служби, Ви можете скористатися спеціальними короткими номерами:

  • 112 — міжнародна служба екстреного виклику;
  • 101 — пожежна охорона;
  • 102 — поліція;
  • 103 — швидка допомога;
  • 104 — аварійна служба газу.

Дзвінки на ці номери безкоштовні для всіх абонентів у межах України.

Автоматичне голосове меню

Для отримання інформації про пропозиції для клієнтів «Київстар» скористайтеся автоматичним голосовим меню, зателефонувавши за номером 0 800 300 466(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

В інформаційному меню, доступному за номером 0 800 300 466, пропозиції компанії логічно згруповано. Так, у меню представлено розділи: «Акції», «Тарифи», «Нові послуги», «Послуги, що дозволяють економити» тощо. Ви також можете прослухати інформацію про правила набору номерів, способи поповнення й перевірки рахунку, і якщо, буде потреба, вибрати «З’єднання з оператором». Переходити з пункту в пункт Ви зможете дотримуючись підказок, що звучать під час прослуховування.

Після прослуховування інформації про послуги або акції, що Вас цікавлять, Ви зможете перейти в меню замовлення й подати заявку на підключення або відключення тієї чи іншої послуги.

Щоб відразу, без прослуховування детальної інформації про пропозиції компанії потрапити до меню замовлення, достатньо набрати 477 з мобільного номера «Київстар».

Система «Мій Київстар»

«Мій Київстар» — це система самообслуговування для абонентів компанії «Київстар». За допомогою системи Ви зможете самостійно переглядати узагальнені й деталізовані дані про витрати на послуги зв’язку, підключати й відключати послуги, подавати або скасовувати заявки на участь в акціях, змінювати тарифний план, а також контролювати стан Вашого рахунку, використовуючи Інтернет.

Інформація про систему

USSD-команди керування послугами

Загальна інформація про послугу

USSD (Unstructured Supplementary Services Data) — послуга обміну даними за принципом «Запит-Відповідь», яка забезпечує високошвидкісний обмін інформацією між абонентом і спеціальним додатком мобільного Оператора в режимі реального часу. USSD працює на всіх існуючих телефонах стандарту GSM.

Достатньо набрати спеціальну USSD-команду на клавіатурі свого мобільного телефону, натиснути клавішу виклику — і Ви за лічені хвилини можете перевіряти стан Вашого абонентського рахунку:

  • Для перевірки стану рахунку наберіть: *111#.
  • Для поповнення рахунку скретч-картами: *123*(код карти)# .

Після відправлення запиту на більшості телефонів з’являється напис «Requesting» (Запит). Після обробки команди протягом 2–4 сек. на екрані телефону з’явиться інформація про виконання запиту або повідомлення про невдалу спробу.

Послуга не вимагає додаткової активації й надається всім абонентам компанії «Київстар» автоматично при підключенні до мережі «Київстар».

Нижче наведено список послуг і USSD-коди, за допомогою яких Ви можете підключати/відключати/перевіряти статус перелічених послуг.

Послуга USSD-команда, яку необхідно набрати на клавіатурі мобільного телефону Дія, яку Ви бажаєте здійснити
Перевірка стану балансу *111# Перевірка залишку коштів на рахунку
Послуга «Поповнення рахунку» *123*ХХХХХХХХХХХХ#
(ХХХХХХХХХХХХ — код, зазначений під захисним покриттям на скретч-картці для поповнення рахунку)
Поповнення на свій номер
*126*XXXXXXXXXXXXXX*380YYYYYYYYY#
(ХХХХХХХХХХХХ — код, зазначений під захисним покриттям на скретч-картці для поповнення рахунку, а YYYYYYYYY — абонентський номер, рахунок якого Ви бажаєте поповнити)
Поповнення на інший номер
Послуга «Переказ коштів» *124*YYY*380ZZZZZZZZZ#
(YYY — сума переказу, ZZZZZZZZZ — абонентський номер, на який Ви бажаєте переказати кошти)
Запит на переказ коштів
*125*XXXX#
(XXXX — спеціальний код, який Ви одержуєте у відповідь на попередній запит на переказ коштів)
Підтвердження переказу коштів
Послуга «Передзвони мені» *130*380ХХХХХХХХХ#
(ХХХХХХХХХ — номер абонента, дзвінок від якого Ви хочете одержати)
Подати запит із проханням передзвонити
Послуга «Передзвони мені в роумінгу» *131*380YYХХХХХХХ#
(ХХХХХХХХХ — номер абонента, дзвінок від якого Ви хочете одержати)
Під час перебування в роумінгу подати запит із проханням передзвонити
Інформація про діючий тарифний план *100*01*2# Дізнатися назву тарифного плану, за умовами якого обслуговується Ваш абонентський номер
Послуга «Хто дзвонив» *100*03*1# Перевірити статус послуги
*100*03*2# Підключити послугу
*100*03*3# Відключити послугу
Послуга «Автовідповідач» *100*04*1# Перевірити статус послуги
*100*04*2# Підключити послугу
*100*04*3# Відключити послугу
*100*04*4# Відновити пароль за замовчуванням (4444)
*100*04*5# Перевірити статус функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
*100*04*6# Підключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
*100*04*7# Відключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
«Антивизначник номера» *100*07*1# Перевірити статус послуги
*100*07*2# Підключити послугу
*100*07*3# Відключити послугу
«Мобільна РАЦІЯ» *100*08*1# Перевірити статус послуги
*100*08*2# Підключити послугу
*100*08*3# Відключити послугу
*100*08*4# Настроїти послугу
MMS, WAP GPRS, Інтернет GPRS *100*11*2# Підключити послугу
*100*11*3# Відключити послугу
*100*11*4# Настроїти послугу
«Повідомити мене» *100*12*1# Перевірити статус послуги
*100*12*2# Підключити послугу
*100*13*3# Відключити послугу
«Повідомити про мене» *100*13*1# Перевірити статус послуги
*100*13*2# Підключити послугу
*100*13*3# Відключити послугу

Зверніть увагу! Перед використанням наведених вище USSD-кодів ознайомтеся, будь ласка, з детальними описами послуг, які Ви бажаєте підключити/відключити.

Тарифікація

Користування USSD-кодами для підключення/відключення/перевірки статусу перелічених послуг безкоштовне.

Ді-Джингл

Детальніше

Мобільні
Гроші

Детальніше
Укажіть номер договору — 7 або 10 цифр