Київстар піклується про кібербезпеку своїх абонентів

25.10.2021

У жовтні 2021 року Київстар провів серед своїх абонентів опитування щодо ставлення до власної кібербезпеки. Результати демонструють, що 85% респондентів стикалися з викликами у цій сфері.

Опитування здійснено методом CAWI (Computer Assisted Web Interview) за участі 550 осіб. Ключові результати:

  • 7% користувачів мобільного зв’язку й інтернет-послуг вважають недоцільним вдаватися до додаткових заходів, аби упередити кібершайхрайство

  • 51% клієнтів у разі виявлення злочину змінять паролі до найважливіших облікових записів або одразу заблокують банківські картки, а 33% звертатимуться до правоохоронних органів або безпосередньо до фінансових установ та оператора мобільного зв'язку

  • 66% опитуваних абонентів захищають свій фінансовий номер

  • 32% респондентів планують захищати свій мобільний номер за допомогою реєстрації його на паспорт, а 12% опитаних уже авторизувалися

З найпоширеніших видів шахрайства більшість опитаних виділила:

  • Повідомлення про перемогу в неіснуючій акції

  • Дзвінок чи SMS із обіцянкою виграшу після сплати комісії

  • Дзвінок начебто з банку чи від оператора з проханням назвати одноразовий пароль із SMS, що надійде

  • Повідомлення про отримання невеликого грошового переказу із подальшою спробою вилучення даних кредитної картки

«Такий результат дослідження доводить, що атаки на платоспроможних користувачів у сучасному світі стали агресивнішими, а технології для цього — досконалішими. Київстар постійно інвестує свої ресурси у запровадження культури кібергігієни, слідує світовим трендам і практикам у сфері цифрової безпеки, регулярно проводить інформування користувачів і бізнес-клієнтів щодо кібербезпеки та пропонує відповідні рішення. Сьогодні кожен має знати, як себе захистити, дотримуючись базових правил і принципів цифрової гігієни та кібербезпеки»,коментує Юрій Прокопенко, директор з кібербезпеки та DPO Київстар.

Компанія рекомендує абонентам в цілях безпеки персоніфікувати свій номер і прив’язати SIM-картку до паспорта або укласти контракт із телеком-оператором. В цьому разі заміна картки після викрадення потребує верифікації особи.

Київстар закликає українців до обачної й обережної поведінки у публічному просторі:

  • Не розкривати персональних даних, історії користування номером – кодів із SMS-повідомлень, особливо якщо ваш номер телефону знаходиться у відкритому доступі

  • Реєструвати банківські рахунки на окремий номер телефону

  • Ретельно перевіряти, які послуги й онлайн-сервіси пов’язані з мобільним номером

  • Користуватися заходами та сервісами для захисту бізнесу від кібератак і навчати співробітників дотримуватися правил цифрової безпеки

Ознайомитись із більш детальною інформацією щодо правил і кібергігієни можна на офіційному сайті оператора в розділі «Профілактика мобільного шахрайства».

Довідка про Київстар:

_Київстар — найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали майже 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 89% населення України живе на території дії мережі LTE Київстар. Компанія є лідером ринку мобільного зв’язку, фіксованого інтернету і конвергентних послуг (зв’язок, інтернет, ТБ). Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші. Для стартап-компаній створена унікальна платформа Open API з можливістю використовувати аналітичні дані оператора для розробки цифрових продуктів. Акціонери Київстар — міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Компанія Київстар 23 роки працює в Україні, і визнана як найдорожчий бренд України, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net_