Київстар запускає програму лояльності для координаторів бізнес-клієнтів

23.06.2021

З 23 червня 2021 Київстар запускає програму лояльності Бонус координатора для бізнес-клієнтів. За її умовами, кожен координатор може без додаткової оплати до двох разів збільшити кількість послуг у власному тарифному плані. Їхній обсяг залежить від підключеного тарифного плану та тих послуг, якими користується компанія. Тобто координатор може підключити додатковий пакет Coordinator Pro, якщо компанія використовує послуги мобільного зв’язку, а також одну або більше з додаткових послуг для бізнесу: послуги фіксованого зв’язку, Business Data Solution, Azure Stack with Kyivstar, корпоративний Microsoft Office 365, розсилка повідомлень (будь-які послуги з переліку).

Підключення програми доступне на номерах координаторів, які обслуговуються на тарифних планах Smart, Smart+, Smart Max, Smart Max+, Smart Business, Smart Premium, Smart Business+

Щоб підключити «Бонус координатора», координатор може звернутися до персонального менеджера, завітати до магазину Київстар або зателефонувати до консультанта довідкової служби за номером 0 800 303 466.

Більше інформації – на сторінці програми.

Координатор — це представник організації, який уповноважений розв'язувати питання обслуговування співробітників, які користуються послугами рухомого зв'язку Київстар та супроводу послуг фіксованого зв'язку. Детальніше про координаторів та їхню реєстрацію від компанії за посиланням.