Київстар запускає віддалений перехід на контракт

05.07.2021

З 12 липня 2021 року абоненти передплати Київстар зможуть перейти на контрактну форму обслуговування віддалено. Для цього потрібно буде зателефонувати в довідковий центр оператора за номером 466.

Зателефонувавши у довідковий центр, абоненту передплати потрібно буде назвати оператору свої прізвище, ім’я та дату народження для їх внесення в договір, а потім вибрати тарифний план. Впродовж 30 днів абоненти мають відвідати будь-який фірмовий магазин Київстар з паспортом та ІПН, щоб завершити підписання договору. Весь цей час вони зможуть користуватися основними послугами у своєму новому тарифі.

Спростити підключення контрактних тарифів вдалося завдяки оновленням IT-систем оператора на сучасному рішенню від Ericsson. Контрактна форма обслуговування має такі переваги: вигідний пакет послуг з безлімітним мобільним інтернетом, можливість користуватися всіма послугами у цьому місяці, а сплачувати у наступному.

Контрактні абоненти можуть мати на одному рахунку декілька номерів, що вигідно для оплати та керування послугами всієї родини. Контрактні номери мають вищий рівень захисту номеру та SIM-карти, адже всі операції з ними може здійснювати лише ідентифікований власник. Це особливо актуально, якщо до номера прив’язані онлайн-банкінг, профілі в соціальних мережах тощо.

Київстар має 520 фірмових магазинів по всій Україні, де клієнти можуть вибрати вигідний тарифний план, вирішити сервісні питання та придбати сучасний 4G-смартфон й інші гаджети.

**Будь ласка, зверніть увагу.***Серед тарифів, які можна вибрати: Smart, Smart+, Smart Max, Smart Business та Smart Business+.